راه اندازی بزرگ‌ترین مرکز واکسیناسیون کووید-۱۹ در سمنان

به گزارش خبرگزاری رکنا از سمنان، امروز بزرگترین مرکز واکسیناسیون کویید 19 در استان سمنان مرکز به همت سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان، نام مبارک سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی در سالن ورزشی غدیر راه‌اندازی شد.

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم استان سمنان گفت: این مرکز، یکی از 6 مرکز واکسیناسیونی است که با همکاری سپاه در استان فعالیت خود را آغاز کرد .

وی ابراز امیدواری کرد، فعالیت این مراکز در کنار افزایش سهمیه واکسن کرونا در این استان به واکسیناسیون سریع و قطع زنجیره این بیماری منجر شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان در حاشیه راه‌اندازی این مرکز اظهار کرد: مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید-۱۹ شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، بزرگ‌ترین مرکز واکسیناسیون کووید-۱۹ در استان و سومین مرکز واکسیناسیون کووید-۱۹ شهرستان سمنان است.

دکتر نوید دانایی افزود: این مرکز با ۱۴ غرفه، آماده ارائه خدمات واکسیناسیون کووید-۱۹ به گروه‌های هدف خواهد بود و در افزایش رضایتمندی و سرعت بیشتر واکسیناسیون مردم بسیار کمک‌کننده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان افزود: همچنین به همت سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، ۶ مرکز واکسیناسیون کووید-۱۹ در شهرستان‌های این استان راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۰۰ هزار نفر در استان سمنان واکسن کرونا را به صورت هر 2 دوز و یا دوز اول دریافت کرده اند گفت: یک سوم جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان علیه کرونا واکسینه شده اند.

 

کدخبر: 714256 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟