نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان از مرکز واکسیناسیون کرونا بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری رکنا از سمنان، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان با حضور در مجتمع بهداشتی، آموزشی و پژوهشی تدین شهرستان سمنان، ضمن بازدید از بخش های مختلف این مرکز، از مرکز تجمیعی واکسیناسیون و مبارزه با کرونای مرکز بازدید و با کارکنان آن به گفتگو پرداخت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، در بازدید از مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا شهرستان سمنان، ضمن عرض خداقوت و گفت‌وگو با کارکنان این مرکز، روند واکسیناسیون کووید-۱۹ در مجموعه زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان را بسیار مناسب ارزیابی کرد و گفت: تلاش کادر درمان و پزشکی کشور و استان در مبارزه با بیماری کرونا قابل تقدیر است و این ایثار هرگز فراموش نخواهد شد.

وی افزود: برابر با گزارش ریاست دانشگاه علوم پزشکی  و با تلاش کارشناسان این دانشگاه، به حمدالله سرعت تزریق واکسن کووید-۱۹ در روزهای اخیر بالا رفته و با تحویل محموله‌های جدید واکسن، درصد زیادی از جمعیت زیرپوشش واکسینه خواهند شد.

نوید دانایی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان هم در این بازدید با تشکر از حسن توجه نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، به مقوله مهم سلامت و دغدغه‌های وی در خصوص مسأله حساس کرونا و واکسیناسیون این بیماری گفت: راهنمایی‌ها و توصیه‌های امام جمعه سمنان نقش بسزایی در روند ارائه خدمات سلامت به هم استانی‌های عزیز داشته است.

او گفت: با تلاش تمام کارکنان حوزه سلامت، روند واکسیناسیون کووید-۱۹ روز به روز در حال افزایش است و پیش‌بینی می‌شود با سرعت گرفتن تحویل محموله‌های جدید و بیشتر واکسن به دانشگاه در هفته‌های آتی، بخش اعظمی از گروه‌های سنی هدف و در معرض خطر واکسینه شده و قدم بلندی در راستای مدیریت و کنترل هر چه بهتر این بیماری برداشته شود.

بازدید از پروژه در حال ساخت موزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی سمنان برنامه بعدی امام جمعه مرکز استان در این روز بود که با همراهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان انجام شد. 

رستم زاده/سمنان

کدخبر: 713543 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟