‍ جزئیات محدودیت های ترددی 2 هفته ای در کرمانشاه اعلام شد

به گزارش خبرگزاری رکنا از کرمانشاه، سرهنگ فضل اله شیری اظهار داشت: در پی ابلاغ مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اعمال و تشدید ممنوعیت های تردد در کشور از ساعت 12 ظهر امروز  یکشنبه 24 مرداد ماه این ممنوعیت ها به صورت ویژه در ایام تعطیلات در ورودی و خروجی تمام شهرها اعمال خواهد شد و در ادامه تا پایان روز جمعه 5 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: کنترل های فیزیکی و سیستمی توسط همکاران پلیس راهور در تمامی شهر های استان صورت خواهد پذیرفت.

رئیس پلیس راهور استان بیان داشت: براساس قانون، ورود خودرو های غیربومی و خروج خودرو های بومی در شهر‌های قرمز یک میلیون تومان و در شهر‌های نارنجی 500 هزار تومان می باشد و تردد شبانه نیز از ساعت 22 تا 3 بامداد ممنوع است و 200 هزار تومان خودرو‌هایی که قانون را رعایت نکنند جریمه خواهند شد.

سرهنگ شیری بیان کرد: بنا بر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، کلیه خودروهایی که جریمه کرونایی دارند تا یکماه فرصت پرداخت دارند، در غیراینصورت جریمه های آنها دو برابر خواهد شد.

وی ادامه داد: همه مجوز‌هایی که تا قبل از تاریخ 24 مرداد ماه از سوی هر مرجعی که صادر شده براساس مصوبه ستاد ملی کرونا باطل می باشند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: خودرو‌های غیر بومی که در شهر‌های مقصد حضور دارند بایستی ظرف 24 ساعت آینده این شهر‌ها را ترک کنند لذا در صورت عبور از کمربندی استانهای قرمز و یا نارنجی مشمول جریمه نخواهند شد.

سرهنگ شیری در خصوص مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک و آموزشگاه های رانندگی هم گفت: مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک فقط در روز‌های تاسوعا و عاشورا تعطیل خواهند بود و در روزهای دوشنبه و سه شنبه (25 و 26 مردادماه) با رعایت پروتکل های بهداشتی باز و آماده ارائه خدمات به هموطنان می باشند.

رئیس پلیس راهور استان در پایان از همشهریان خواست که تحت هیچ شرایطی قصد سفر نکنند چراکه چاره ای جز برگشت نخواهند داشت.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 712835 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟