بستری بیش از ۱۱۰ نفر کرونایی و فوت روزانه یک مبتلا در کاشمر/ اعلام وضعیت فوق العاده در شهرستان

به گزارش خبرنگار رکنا ، مسلم ساقی فرماندار شهرستان کاشمر در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا این شهرستان افزود: با توجه به بستری شدن بیش از ۱۱۰ نفر در بیمارستان کاشمر و شرایط بحرانی کرونا، تمام امکانات و تجهیزات شهرستان بدون استثنا در اختیار شبکه بهداشت و درمان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در این شرایط فوق العاده ادارات باید حداکثر همکاری را باحوزه سلامت داشته باشند.

فرماندار کاشمر ادامه داد: مراسم عزاداری ایام سوگواری محرم برابر دستور العمل ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا بامسئولیت پکپارچه سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

ساقی با بیان اینکه هشدارهای بهداشتی در سطح شهرستان باید افزایش یابد، گفت: خوشبختانه در بحث واکسیناسیون کرونا روند افزایشی داشته ایم. شرایط شهرستان شرایط فوق العاده است، همه مدیران باید در حالت آماده باش باشند. 

وی افزود: متأسفانه در یک هفته گذشته به طور متوسط هر روز یک بیمار کرونایی فوت کرده است.

فرماندار کاشمر اظهارکرد: ضرورت دارد اقناع سازی شهروندان در خصوص واکسیناسیون انجام‌شود. علاوه بر رعایت پروتکل های بهداشتی از تمام ظرفیت های شهرستان برای واکسیناسیون بهره گیری شود.

ساقی گفت: پلیس راهور و نیروی انتظامی علاوه بر اعمال قانون خودروهای با پلاک غیر بومی حتما تذکر هم دهد.از مردم فهیم شهرستان درخواست خاضعانه داریم، در این شرایط سخت و پیچیده، نهایت همکاری و همراهی با رعایت پروتکل های بهداشتی با حوزه شبکه بهداشت و درمان داشته باشند.

کدخبر: 712117 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟