هیچ مسئولیتی برعهده بیمارستان نیست/میبد فاقد آمبولانس خصوصی است


به گزارش رکنا، «ذبیح الله برجسته » در مورد عکسی که امروز در فضای مجازی از حمل یک بیمار با وانت در این شهر منتشر شده است، گفت: این عکس مربوط به اعزام بیمار به بیمارستان نبوده است بلکه در ارتباط با ترخیص وی از این مرکز درمانی بوده و عملاً هیچ مسئولیتی بر عهده بیمارستان نیست.

وی با بیان این که آمبولانس بیمارستان در تمام ساعات شبانه روز پاسخگوی بیماران و خانواده‌های آنهاست، افزود: پرسنل آمبولانس بیمارستان برای انتقال بیمار از بیمارستان به دیگر بیمارستان‌ها یا از منزل و محل حادثه به بیمارستان همواره به صورت آماده باش در مرکز حضور دارند و حتی اگر نیاز به انتقال بیمار با آمبولانس هوایی باشد، در کمترین زمان ممکن هماهنگی لازم صورت می‌گیرد.

مدیر بیمارستان میبد بیان کرد: هنگامی که بیمار از بیمارستان ترخیص می‌شود، هیچ مسئولیتی بر عهده بیمارستان و کادر بیمارستان برای انتقال وی نیست و باید از آمبولانس بخش خصوصی در صورت نیاز استفاده شود که هماهنگی آن نیز برعهده خانواده بیمار است.

وی با اشاره به این که بیمارستان میبد یک بیمارستان خیری و شهرستان میبد یک شهر خیری است، گفت: با این وجود، متاسفانه بیمارستان قدرت خرید آمبولانس بخش خصوصی را ندارد و علی‌رغم تلاش‌های انجام شده و گرفتن مجوز آمبولانس توسط بیمارستان به علت بالا بودن هزینه خرید آن که بیش از یک میلیارد تومان است، قدرت خرید آن را نداریم .

برجسته تصریح کرد: آمبولانس بخش خصوصی تنها شامل یک دستگاه خودرو است که آن هم در شهرستان اردکان وجود دارد و در صورت اعلام نیاز خانواده‌ای در میبد باید از اردکان درخواست آمبولانس شود که البته برای خانواده‌ها هزینه‌بر است.

مدیر بیمارستان امام صادق(ع) میبد در پایان نیز از خیرین تقاضا کرد با خرید یک دستگاه آمبولانس و تجهیزات آن مانند همیشه بیماران و کادر درمان در این شهرستان را یاری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 608984 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟