پیام تبریک مدیر روابط عمومی شرکت پالایش نفت کرمانشاه بمناسبت روز خبرنگار

به گزارش رکنا از کرمانشاه، محمدرضا امامی نیا مدیر روابط عمومی شرکت پالایش نفت کرمانشاه با صدور پیامی، روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

"وَ هُوَ الْحَکِیمُ الْخَبِیرُ"

سلام و درود بر تمامی خبرنگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‌دارند و خامه خویش را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی‌گیرند.

سلام‌ و درود بر تمامی خبرنگاران شهید که قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی و مقابله با زرمندان و زورمندان بریده از انسانیت و قدرت‌های سلطه ‌گر جهانی قرار دادند و در این راه پرافتخار به لقاء محبوب رسیدند.

طلایه داران این سلسله راهیان وادی آگاهی و نیک اندیشی، مجاهدانی هستند که در نگارش خبر از جوهر جان خویش مُرکّب ساختند و در سپهر شهادت و ایثار، ستارگان جاویدی شدند که سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای مرهون تلاش‌های شبانه روزی آنهاست.

اینجا نوای پی در پی صفحه کلیدها در فضا می‌رقصند. مغزهای بزرگ فرهیخته ای بی وقفه در پی حقیقت می‌روند. پشت مانیتورها و گوشی‌ها، دلسوزانی نشسته‌اند با یک مشت قلب تپنده و ناآرام، با چشم‌هایی که هرگز نمی‌خوابد و گوش‌هایی که هرگز بسته نمی‌شود. اینجا یک سری انسان بی ادعا شب‌ها بااضطراب از خواب می‌پرند و ذهنشان تا خود صبح در پی اتفاقات پرسه می‌زند. این نگارنده‌های بی ادعا نه فقط سالی یک بار که تقویم همه را هل می‌دهد به سمتشان، بلکه همیشه باافتخار خبرنگارند.

 اینجا می‌شود عشق را بویید! چرا که اگر عشق ننامیم و نخوانیم، شوربختانه یا خوشبختانه، در روزگاری که غول زندگی پا می‌فشارد روی شانه‌هایشان، حق التحریر ناچیزشان، بهانه‌ی خوبی برای ماندن نیست. پس قطعاً مبارک است روزی که به نام آنهاست.

روز خبرنگار، زمان تقدیر از زحمات کسانی است که با مسئولیت و آزادی و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد و همواره به مثابه دیده‌بانان امین جامعه در عرصه‌های مختلف پرچم آزادی، آگاهی و امید را افراشته‌اند.

اینجانب در کمال تواضع و احترام هفدهم مردادماه روز خبرنگار، این روز ارزشمند را به همه خبرنگاران، روزنامه نگاران، نویسندگان و طلایه داران جبهه آگاهی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

از خداوند سبحان توفیق روز افزون جهت شکوفایی در حرفه خویش با حفظ امانت داری در حق دانستن را برای شما عزیزان مسئلت دارم.

با تقدیم و احترام محمدرضا امامی نیا

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه

 

کدخبر: 710865 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟