زمین‌خواری در شهرستان کنگان استان بوشهر کشف شد

به گزارش رکنا از بوشهر،سرهنگ رهام رضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این شهرستان دارای امنیت پایدار و مستمر است اظهار داشت: تلاش شبانه‌روزی ‌نیروهای نظامی و امنیتی با مشارکت مردم سبب برقراری امنیت پایدار در کنگان شده که در این راستا تعامل مردم ستودنی است.

رئیس پلیس کنگان با بیان اینکه کشف و شناسایی هیچ جرم و تخلف از دید نیروی انتظامی غافل نمی‌ماند افزود: تمام تخلفات در کوتاه‌ترین زمان شناسایی و متخلفان در چنگال قانون قرار می‌گیرند.

فرمانده انتظامی کنگان از کشف زمین‌خواری در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: با دریافت گزارشی مبنی بر تصرف اراضی دولتی حوزه شهر کنگان توسط فرد سودجو، تحقیقات لازم از سوی پلیس آگاهی آغاز شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با بررسی و کارشناسی اراضی مورد نظر مشخص شد فرد سودجو یک‌هزار متر مربع از اراضی دولتی به ارزش 10 میلیارد ریال را در حومه شهر کنگان تصرف و فروخته است.

وی از آزادسازی زمین یاد شده از دست زمین‌خوار خبر داد و تصریح کرد: حفظ و حراست از بیت‌المال و اراضی دولتی از اولویت های پلیس امنیت اقتصادی است.

رضایی از شناسایی و دستگیر فرد متخلف خبر داد و عنوان کرد: با همکاری مقام قضایی متهم دستگیر شد پس از  تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

انتهای پیام/جعفری

 

کدخبر: 710837 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟