کشف 24 فقره سرقت در تویسرکان

به گزارش رکنا، نبی شکرویسی امروز در همدان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با سرقت و دستگیری سارقان محلات و مناطق آلوده و جرم‌خیز، مأموران پلیس، طرح مبارزه با سرقت را در شهرستان تویسرکان در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح در مدت ۷۲ ساعت گذشته سه نفر سارق دستگیر و تعداد ۲۴ فقره سرقت شامل اماکن خصوصی، منزل، داخل خودرو و...کشف شد خاطرنشان کرد: طرح های مبارزه با سرقت در سطح شهرستان تویسرکان، با جدیت ادامه خواهد داشت.

سرپرست انتظامی شهرستان تویسرکان در ادامه با بیان اینکه مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی تویسرکان موفق به توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۲ هزار و ۵۵۰ قطعه مرغ زنده قاچاق شدند گفت: در راستای برخورد با جابجایی دام و طیور بدون مجوز، ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در ایست و بازرسی محور تویسرکان-کنگاور یک دستگاه کامیون حامل مرغ زنده را متوقف کردند.

وی خاطرنشان کرد: با بررسی اسناد و مدارک خودرو مشخص شد این خودرو حامل ۲ هزار و ۵۵۰ قطعه مرغ زنده به وزن ۶ تن و ۴۱۰ کیلوگرم ابه صورت قاچاق و بدون مجوز بوده که بلافاصله خودرو توقیف و یک نفر متهم نیز دستگیر شد.

شکرویسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله طیور قاچاق را بیش از یک‌میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند افزود: مرغ‌های کشف شده به اداره دامپزشکی شهرستان تحویل داده شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 692324 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟