برگزاری مسابقه دوچرخه سواری دور کوه سبلان

به گزارش خبرگزاری رکنا در شهرستان سرعین ؛ به همت هیات دوچرخه سواری استان اردبیل و با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از دوچرخه سواران از کل کشور مسابقه دور کوه سبلان برگزار شد.

معصومه صمدیان رئیس هیات دوچرخه سواری استان اردبیل در خصوص برگزاری ماراتن دوچرخه سوراری کوهستان گفت: مسیر مسابقه دور کوه سبلان بود که در ارتفاع یک هزار متری از سه هزار و ۵۰۰ متر ارتفاع تا چهار هزار متر مسیر دور سبلان را رکاب زدند که نهایتا در منطقه آلوارس به پایان رسید.

رئیس هیات دوچرخه سواری استان اردبیل اضافه کرد: کوه سبلان با دارا بودن یکی از زیباترین مناظر طبیعی همه ساله میزبان ورزشکاران و کوهنوردان متعدد است و این بار دوچرخه سواران مسیر سنگلاخی و کوهستانی دور آن را رکاب زدند تا ضمن مسابقه، در ارتفاعات بالا تماشاگر زیبایی‌ها و مناظر طبیعی و بی نظیر این منطقه باشند.

صمدیان اظهار کرد: هدف از برگزاری این ماراتن جذب گردشگران و رونق توریسم ورزشی به منظور جذب سرمایه گذاری بیشتر در این زمینه در سال‌های آتی است.

وی تصریح کرد: پس از پایان مسابقه و ۶۲ کیلومتر رکاب زنی در مسیر سنگلاخی و کوهستانی، با حضور مسئولان استانی و کشوری از رکاب زنان برتر طی مراسمی تجلیل شد.

 

کدخبر: 704258 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟