سایت پرواز در شهرستان نیر راه اندازی می شود
به گزارش  خبرگزاری رکنا در شهرستان نیر ؛ رئیس انجمن‌های ورزشی استان اردبیل به همراه کارشناسان انجمن‌های هوایی کشور در بازدید از منطقه دیم سقرلو در شهرستان نیر از راه اندازی سایت پرواز در این منطقه خبر داد و گفت: ۲۱ انجمن ورزشی جزو زیر مجموعه انجمن‌های ورزشی استان اردبیل می باشد که انجمن ورزش‌های هوایی یکی از این مجموعه هاست.

پهناور از راه اندازی سایت پرواز هوایی خبر داد و گفت: ۶ شهرستان در این خصوص مد نظر قرار گرفته که اکنون در محل دیم سقرلو شهرستان نیر قرار گرفته ایم که این منطقه جزو مناطق بکر و بسیار عالی برای ایجاد سایت پرواز هوایی می باشد که به محض گرفتن مجوز‌های لازم در راستای ایجاد این سایت اقدام خواهد شد.

محسن موسس عضو کمیته امور استان‌های انجمن ورزش‌های هوایی کشور هم با اشاره به عالی بودن منطقه دیم سقرلوی شهرستان نیر برای ایجاد سایت پرواز گفت: این منطقه جزو مناطق بکر و عالی برای ایجاد سایت پرواز در استان اردبیل می باشد که می تواند در راستای جذب توریسم اقدام شود.

وی افزود: استان اردبیل با توجه به پتانسیل‌هایی که دارد می تواند به قطب سایت پرواز هوایی تبدیل شود و این دور از دسترس نیست.

 

کدخبر: 702826 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟