اوباش نزاع میدان آزادی کرمانشاه دستگیر شدند/ آنان شیشه بر سر هم خورد کردند+ عکس

به گزارش رکنا از کرمانشاه، سرهنگ علیرضا دلیری اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد نزاع گسترده مقابل پاساژ ۱۱۰ شهر کرمانشاه، تیمی از ماموران به سرعت عازم محل شدند.

وی افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد ابتدا درگیری میان ۲ نفر آغاز شده و سپس افراد دیگری از دوستان آن ها نیز به نزاع پیوسته و باعث گسترش آن شده اند.

سرهنگ دلیری تصریح کرد: با حضور مقتدرانه پلیس ۵ نفر در صحنه درگیری و متعاقب آن در نقاط مختلف کرمانشاه دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه ادامه داد: همچنین از اراذل و اوباش دستگیر شده چند قبضه سلاح سرد کشف شد.

وی با بیان اینکه کار دستگیری چندتن دیگر از عوامل درگیری همچنان در دستور کار قرار دارد، گفت: کشف علت و انگیزه این نزاع گسترده در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ دلیری در پایان از اهتمام پلیس و دستگاه قضایی برای برخورد قاطعانه با اشرار و ناامن کنندگان امنیت عمومی جامعه سخن گفت و افزود: این افراد از کمترین امنیت در استان برخوردار نیستند و دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار خواهند شد.

به گزارش رکنا، این اوباش روز گذشته جمعه علاوه بر درگیری با قمه و شمشیر، شیشه نوشابه بر سر یکدیگر خورد کرده بودند و اقدامات آنان باعث ایجاد رعب و وحشت شده بود که با حضور به موقع پلیس، دستگیر شدند.

نزاع

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 703865 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟