پروژه تقاطع غیر هم سطح شهید سلیمانی آبروی کرمانشاه است

به گزارش خبرنگار رکنا از کرمانشاه، دکتر سعید طلوعی شهردار کرمانشاه در مراسم افتتاح رسمی تقاطع غیرهمسطح شهید قاسم سلیمانی که با حضور معاون عمرانی وزیر کشور، استاندار کرمانشاه و دیگر مسؤلین برگزار شد اظهار داشت: طی یک هفته اخیر ۵/۲ دهم هکتار فضای سبز در اطراف تقاطع غیر هم سطح شهید سلیمانی ایجاد شده است.

وی افزود: ظرف مدت ۱۹ ماه عظیم ترین پروژه غرب کشور با وجود مشکلات اقتصادی و کمبودها به بهره برداری رسید که اگر مدیریت جهادی و فرهنگ ایثار و شهادت نبود این کار انجام نمی‌گرفت.

شهردار کرمانشاه، پروژه تقاطع غیر هم سطح شهید سلیمانی را آبروی کرمانشاه دانست و‌ تصریح کرد: امروز و با حضور معاون عمرانی وزیر کشور ٨ پروژه در شهر کرمانشاه به بهره برداری رسید که یکی از این پروژه ها افتتاح اولین پارک بانوان با محتوای پیرامونی و فضای عالی در کرمانشاه است.

طلوعی، مجموعه گردشگری دایه (مادر) در طاقبستان، مجموعه گردشگری و رستوران پارک شاهد، خیابان غذا سراب قنبر و آب نمای صخره ای پل ولایت را از دیگر پروژه های افتتاح شده امروز عنوان کرد.

وی همچنین استفاده ۳۰۰ هزار تن آسفالت در شهر کرمانشاه، احداث پیاده راه، جدول گذاری، هدایت آب های سطحی و حاشیه سازی میدان امام حسین (ع) را از دیگر کارهای انجام شده توسط شهرداری دانست و گفت: در شهر کرمانشاه کارهای جهادی همچنان ادامه خواهد داشت و اگر آبادانی شهر به همین روال ادامه داشته باشد تا ۴ سال آینده در حوزه های عمرانی، اجتماعی و ترافیکی شرایط خوبی مهیا خواهد شد.

شهردار کرمانشاه خاطر نشان کرد: تحول نیاز به اراده و عزم آهنین دارد و اگر دست به دست هم دهیم کارهای بزرگی در کرمانشاه انجام خواهد شد.

طلوعی در پایان یادآور شد: کرمانشاه همواره سپر دفاعی و امنیتی کشور بوده ولی از ناحیه حکومت به آن توجه نشده است حق مردم است که به آنها توجه شود.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 701693 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟