تقاطع شهید سلیمانی افتتاح شد

به گزارش رکنا از کرمانشاه و به نقل از فارس، دکتر سعید طلوعی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی با تقدیر از مجموعه شهرداری اظهار داشت: امروز علی رغم تمامی مشکلات از جمله کرونا، مالی و نبود بتن و سیمان، شاهد افتتاح این پروژه هستیم.

وی با بیان اینکه اتمام این پروژه ١٩ ماه طول کشید افزود: فعالیت عمرانی ما فقط ١۵ ماه بود که ۴ ماه دیگر را درگیر ابتلای پرسنل کارگاه به کرونا، نبود بتن و سیمان و فصل سرما بودیم.

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه مسیر غرب به شرق و بلعکس ده ماه پیش افتتاح شد تصریح کرد: مسیر غیرهمسطح شرق به جنوب دو ماه پیش و زیرگذر جنوب به شمال و بلعکس در لحظه تحویل سال جاری افتتاح گردید.

طلوعی ادامه داد: این پروژه چند راست گرد و رمپ نیز دارد که راست گردها نیز امروز افتتاح اما رمپ ها بدلیل انجام اقدامات زیباسازی محوطه، طی روزهای آینده افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه اگر همت مجموعه همکاران در شهرداری نبود این پروژه به اتمام نمی‌رسید گفت: پروژه بعدی، تقاطع میدان سپاه است که البته اقدامات آن در گذشته آغاز شده و پس از پایان عملیات عمرانی تقاطع شهید سلیمانی، عملیات تکمیلی تقاطع میدان سپاه آغاز خواهد شد.

شهردار کرمانشاه بیان کرد: اعتبارات پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی بدلیل نوسانات در تغییر بود اما در نهایت با هزینه ای بالغ بر ٢٣٠ میلیارد تومان به اتمام رسید.

شهردار کرمانشاه در ادامه اشاره ای نیز به انتخابات شورای شهر داشت و خاطرنشان کرد: حدود ٢٧ ماه است که بعنوان شهردار کرمانشاه درحال خدمت به مردم هستم و در طی این مدت یکسری بی اخلاقی و بی مهری ها از سوی برخی از اعضای شورای شهر صورت گرفت که تاکنون جوابی به آنان ندادم چراکه در شأن خود نمی‌بینم پاسخی دهم، بلکه با کار، تلاش و انجام وظایف، پاسخ آنان را داده ام.

طلوعی تاکید کرد: اگر در طی این مدت ٢٧ ماه کاری انجام داده ام دیگر نباید در پایان دوره اصراری بر ماندن داشته باشم، شورای شهر نیز این‌چنین است، برخی حدود ٢٠ سال است که عضو شورای شهر هستند و نباید اصراری بر ماندن داشته باشند مگر اینکه بدنبال منافع شخصی باشند.

وی با تاکید بر اینکه دیگر وقت آن شده برخی از اعضای شورای شهر با کناره گیری راه را بر جوانان باز کنند گفت: باید کاری کنیم که مسیر برای جوانان، برای فکری تازه و پر انگیزه باز شود و در کنار آنان فقط مشورت دهیم.

شهردار کرمانشاه در پایان گفت: اگر در فضای همدلی و در کنار یکدیگر قرار بگیریم، شاهد آبادانی شهر خواهیم بود.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 691107 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟