دکتر طلوعی شاخص های کلانشهر شدن کرمانشاه را ایجاد کرده است

به گزارش خبرنگار رکنا از کرمانشاه، اولین پارک بانوان استان کرمانشاه عصر دیروز پنج‌شنبه با حضور معاون عمرانی وزیر کشور، استاندار کرمانشاه، شهردار کرمانشاه و دیگر مسؤلین افتتاح شد.

بوستان پردیس بانوان یک هکتار مساحت دارد و باتوجه به عمومی بودن آن برای بانوان از سنین کودک تا سالمندان، امکاناتی همچون زمین والیبال، بسکتبال، میز پینگ‌پنگ، میز مخصوص شطرنج، مسیر مختص پیاده روی، مسیر اسکیت و دیگر ورزش ها در آن تعبیه شده است.

همچنین این پارک مجهز به آلاچیق، نیمکت، سرویس بهداشتی، نگهبانی و حراست، رختکن، کافی شاپ و ساختمان آموزشی است که در بلوار طاقبستان جنب بیمارستان حضرت معصومه احداث شده است.

این پارک جهت رفع نیازهای بانوان و ایجاد اوقاتی فراغت و آرامش روحی روانی برای بانوان احداث شده که زنان کرمانشاهی می‌توانند همانند خانه خود، از این پارک استفاده کنند.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در حاشیه مراسم افتتاح اولین پارک بانوان کرمانشاه ضمن تقدیر از دکتر محمد رشیدی و دکتر ابراهیم عزیزی نمایندگان مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به جهت دریافت بودجه استان اظهار داشت: سه سال پیش مکاتباتی با وزارت کشور برای کلان‌شهر شدن کرمانشاه انجام شد که در نهایت با پیگیری‌های بسیار بعد از ۲۵ سال کرمانشاه نهمین کلان‌شهر کشور شد.

وی افزود: هشت آیتم برای کلان‌شهر شدن وجود دارد، لذا باید ظرفیت‌های کلان‌شهر شدن در کرمانشاه ایجاد می‌شد که دکتر طلوعی توانست این ظرفیت‌ها و شاخص‌ها برای کلان‌شهر شدن کرمانشاه را ایجاد کند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: خوشبختانه شهر کرمانشاه، شهرداری جهادی، انقلابی و پای کار دارد که پروژه‌های عمرانی بزرگی را در کرمانشاه آغاز کرد و به نتیجه رسانده که نتیجه این زحمات باعث ایجاد یک شهر سرزنده شده است.

بازوند در پایان بیان کرد: هر شهری نیاز به پروژه‌هایی دارد که باعث ایجاد شادی و نشاط برای مردم آن شهر شود و راه اندازی پارک بانوان علاوه بر ایجاد فضای شادابی در این شهر، شاخصه مهمی برای کلان‌شهر بودن کرمانشاه است.

همچنین سعید طلوعی شهردار کرمانشاه در حاشیه افتتاح پارک بانوان کرمانشاه بیان کرد: برای احداث پارک بانوان، اعتباری در حدود ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: این پارک محیط مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت بانوان است که نیازهای اساسی آنان برای گذراندن اوقاتی خوش برای آنان فراهم شده است.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 701620 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟