دعوای 2 شناگر دوپینگی خارج از استخر+عکس

به گزارش رکنا به نقل از"ورزش سه"، او در دفاع از خودش عنوان کرده که شرایط او تفاوت چندانی با مایکل فلپس، شناگر افسانه‌ای آمریکا ندارد؛ اشاره او به ماجرای مصرف مواد مخدّر توسّط فلپس در سال 2009 و پس از آن عذرخواهی و بازگشت اوست.
شناگران آمریکایی و بریتانیایی، لیلی کینگ و کلوی تاتن عنوان کرده‌اند که حضور افیمووا در المپیک و شرکتش در رقابتها غیرقابل باور است؛ این شناگر روس در پاسخ آنها ضمن اینکه آهی از سر افسوس کشیده گفته: «این خانم (کینگ) درباره مایکل فلپس چه نظری دارد؟»
افیمووا در حالی که در فینال 100 متر و 200 متر قورباغه حاضر بود، در هر دو رقابت مدال نقره را به دست آورد. در رقابت صد متر کینگ آمریکایی طلا گرفت و کلوی تاتن در فینال 200 متر به مقام چهارم رسید. تاتن به خبرنگاران گفت: «به هر حال چهارم شدن کمی دردناکه؛ ولی من ترجیح می‌دم پاک و سالم باشم.» و به این ترتیب باز هم از خجالت رقیب روس در آمد.
پولیا افیمووا از انتقادها ناراحت است و گفته: «من شخصا مخالف دوپینگم و علاقه‌ای به این موضوع ندارم. همه ما می‌دانیم که گاهی از سر ناآگاهی دارویی مصرف می‌شود و من به عمد این داروها را مصرف نکردم. هر کسی این شانس را دارد تا اشتباهش را جبران کند. وقتی شما پشت فرمان هستید و تصادف می‌کنید، چند برگ بیمه از شما کنده می‌شود، نه اینکه برای همه عمر از بیمه شدن محروم شوید.»
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

کدخبر: 191202 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟