اقدام احمقانه یک دزد او را روانه زندان کرد

عصر 17 خرداد ماه امسال مرد جوانی سرگرم صحبت با موبایلش بود که ناگهان پسری اقدام به قاپیدن گوشی موبایل او کرد .با اعلام این خبر به پلیس 110، خیلی زود تیمی ازماموران کلانتری 169 مشیریه به محل سرقت رفته و دیدند دزد 21 ساله به نام آرش از سوی طعمه اش و یک راننده تاکسی دستگیر شده است.
بدین ترتیب ، آرش به دستور بازپرس علی وسیله ایرد موسی از ناحیه 34 در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و در اعترافاتش گفت: از سال 91 همراه دوستم اقدام به گوشی قاپی می کردیم و حدود 200 گوشی در این مدت زمان به سرقت بردیم که در بیشتر سرقت ها تنها بودم.
وی افزود: یکی از شیوه هایم این بود که به بهانه تماس، گوشی موبایل طعمه هایم را می گرفتم و قبل از اینکه بخواهند به من شک کنند پا به فرار می گذاشتم.
آرش ادامه داد: روز دستگیری ابتدا گوشی موبایل طعمه ام را قاپیدم و قصد داشتم با گوشی اش به یکی از دوستانم زنگ بزنم و گوشی را به صاحبش برگردانم اما مرد 45 ساله از ترس شروع به فریاد دزد دزد کرد و هر چه قسم و آیه خوردم که نمی خواهم بدزدم بی خیال نشد تا اینکه گفت پلیس را با خبر می کند و من برای اینکه جلوی او نمی خواستم کوچک شوم گفتم زنگ بزن چون کاری نکردم.صاحب گوشی به پلیس زنگ زد و من نیز چون می خواستم جسارت و شجاعتم را به او ثابت کنم در کنارش ایستادم تا پلیس آمد و مرا دستگیر کرد.
بنا به گزارش رکنا: این دزد سابقه دار برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است تا دیگر جرائم احتمالی این دزد جوان شناسایی شود.

کدخبر: 76233 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟