ورزشکار مشت آهنی در لیست اعدام دادستانی تهران + عکس

به گزارش خبرنگار ما، محمد 32 ساله عصر بیست و دوم خرداد 93 هنگامی که همراه پسرخاله اش مصطفی در یک خانه نیمه کاره در ورامین مشروب خورده و مست بود با او درگیری شد و او را با ضربه‌های سنگین مشت کشت. این مرد که خودش هم در درگیری مستانه چاقو خورده بود به بیمارستان رفت و پس از درمان تسلیم پلیس شد.محمد در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.
وی در تشریح جزییات ماجرا گفت: من و مصطفی مانند دو برادر بودیم. رابطه مان خوب بود و من از بچگی در خانه آنها بزرگ شده بودم.من و مصطفی به یک خانه نیمه کاره رفته بودیم که با هم مشروب خوردیم. می‌خواستیم قلیان بکشیم که مشغول روشن کردن زغال شدم. زغال ها را در آتش گردان گذاشته بودم و می چرخاندم که یکی از زغال‌ها روی پای مصطفی افتاد و او عصبانی شد.وی ادامه داد: مصطفی که حال طبیعی نداشت به سمت من حمله کرد و با مشت و لگد به صورتم کوبید که بینی ام و یکی از دندان هایم شکست. او با چاقو هم یک ضربه به صورتم زد. من هم که کنترل اعصابم را از دست داده بودم او را روی زمین هل دادم و تا می توانستم با مشت به صورتش کوبیدم.وقتی مصطفی بی هوش شد ترسیدم و فرار کردم.
وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود گفت: من ازچند سال پیش کشتی می گرفتم و از نوجوانی در تراشکاری کار می کردم به همین خاطر دست هایم سنگین بود، اما هیچ وقت فکر نمی کردم ضربه ها ی مشتم باعث مرگ پسر خاله ام شود.من واقعا از مرگ پسرخاله ام پشیمانم و تقاضای بخشش دارم.
در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد و محمد را به قصاص و 80 ضربه شلاق به جرم شرب خمر محکوم کرد. با اعتراض وکیل مدافع متهم به حکم صادره و ادعای بی ارادگی ناشی از مستی محمد هنگام جنایت وی بار دیگر به پزشکی قانونی معرفی شد اما با رد این ادعا از سوی پزشکی قانونی پرونده در شعبه هفتم دیوان عالی کشور تحت رسیدگی موشکافه قرار گرفت و قضات دیوان عالی کشور این حکم را تایید کردند. به این ترتیب پسر کشتی گیر در لیست اعدام قرار گرفت.

کدخبر: 73718 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟