تلگرام، جان یک زن را گرفت و شوهرش را به زندان انداخت

07:45 صبح روز 27 اسفند ماه جسد زنی در خانه اش واقع در در خیابان هفت چنار و خیابان شهید حاتمی پیدا شد وبا حضور تیم بررسی صحنه جرم اداره دهم و تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران و انجام بررسی های اولیه مشخص شد که قربانی مریم 35 ساله است که مورد اصابت چند ضربه چاقو از ناحیه دست قرار گرفته اما علت اصلی مرگ وی ، خفگی ناشی از انسداد شریان اصلی تنفسی و فشار بر گردن بوده است .

خیلی زود با دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت .

مهدی 22 ساله پسر قربانی جنایت که با حضور در خانه ، با جسد مادرش روبرو شده و موضوع را به پلیس خبر داده بود در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " شب گذشته مادرم از من خواست تا به خانه خواهرم بروم تا او و پدرم بتوانند به صورت خصوصی در مورد برخی اختلافاتشان صحبت کنند و من نیز آن شب به خانه خواهرم رفتم حدود ساعت 6 صبح پدرم با گوشی تلفن همراهم تماس گرفت و گفت که شب گذشته با مادرم درگیر شده و به این بهانه از من خواست تا به مادرم سری بزنم و من وقتی وارد خانه شدم با جسد مادرم روبرو شدم که رشته ای طناب شکل به دور گردنش قرار داشت و در کف اتاق افتاده بود !!

با توجه به ادعاهای پدر مریم ، کارآگاهان قصد تحقیق از شوهر این زن را داشتند اما اطلاع پیدا کردند که وی از خانه اش متواری شده و با توجه به شواهد و دلایل بدست آمده مبنی بر ارتکاب جنایت توسط سیاوش 40 ساله دستگیری وی در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت .

ساعت 13 ظهر 15 فروردین ماه سیاوش با حضور در اداره دهم پلیس آگاهی تهران خود را به کارآگاهان تسلیم و در همان اظهارات اولیه عنوان داشت که ارتکاب جنایت توسط وی و در یک نزاع خانوادگی صورت گرفته است .

سیاوش در خصوص انگیزه جنایت و قتل همسرش به کارآگاهان گفت : " مریم از چندی پیش و از طریق شبکه های مجازی در چندین گروه عضویت داشت و این در حالی است که من با اینگونه ارتباطات مشکل داشتم و مخالف آن هستم ؛ به همین علت از او خواسته بودم که از این شبکه و گروه ها خارج شود اما با این وجود ، او همچنان به ارتباطات تلگرامی خود ادامه می داد و همین موضوع زمینه اصلی آغاز درگیری های من با همسرم شده بود ؛ حتی در یک مقطع زمانی نیز از همسرم خواستم تا دیگر به محل کارش نرود اما او با این موضوع نیز مخالفت کرد و اصرار داشت تا همچنان به سرکار برود. تمامی این علت ها باعث شده بود تا فاصله عاطفی من و همسرم از یکدیگر افزایش پیدا کند و دائما با یکدیگر درگیری و نزاع داشته باشیم " .

وی در خصوص شب جنایت به کارآگاهان گفت : "شب جنایت همسرم از پسرمان خواسته بود تا خانه نباشد تا بتوانیم با یکدیگر در خصوص اختلافاتمان صحبت کنیم ؛ ابتدا با هم صحبت می کردیم اما پس از دقایقی صحبت ها به نزاع و درگیری لفظی تبدیل شد ؛ حدود ساعت 3بامداد بود که من با ریختن دهها قرص در داخل آب از همسرم خواستم تا او آنرا بنوشد اما او از این کار خودداری کرد ؛ در حالیکه بسیار عصبانی شده بودم ، رشته ای را به دور گردنش انداخته و آنقدر نگه داشتم که ... ؛ صبح روز جنایت بود که با پسرم مهدی تماس گرفته و به او گفتم که به خانه بیاید و بعد از آن ، از تهران خارج شدم . طی این مدت در شهرهای مختلف می چرخیدم تا اینکه تصمیم گرفتم خودم را به پلیس تسلیم کنم .

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران، با اعلام این خبر گفت : " با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم پرونده صادر شده است" .

کدخبر: 72589 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟