اقدام هولناک 2 برادر با مرد همسایه در اتاق خواب / این مرد خواهر آنان را معتاد کرده بود + عکس

شامگاه بیست و ششم بهمن سال 84 مرد جوانی در تماس با کلانتری 148 تهران گفت: دقایقی قبل که به خانه پدر 79 ساله‌اش «عزیز» رفته با جسد او روبه‌رو شده است.در پی این تماس بازپرس کشیک قتل و تیم جنایی در محل جنایت حضور یافته و تحقیق برای رازگشایی از این جنایت آغاز شد تا اینکه در جریان تحقیق از همسایه‌های محل جنایت - در خیابان ایتالیا - سرنخ‌هایی به‌دست کارآگاهان افتاد.تیم جنایی که به یکی از پسران همسایه مشکوک شده بودند او را تحت بازجویی قرار دادند. حسین - 27 ساله - نیز در بازجویی‌های فنی چاره‌ای جز اعتراف ندید و گفت: به دلیل کینه‌ای قدیمی که از پیرمرد به دل داشتیم تصمیم گرفتیم او را به قتل برسانیم.
به همین خاطر از طریق بالکن و پس از شکستن شیشه‌های پنجره وارد آپارتمانش شدیم و دیدیم در اتاق خواب و روی تخت دراز کشیده است.وقتی از او پرسیدیم چرا پدر، مادر و خواهرمان را به مواد مخدر آلوده کرده است، هیچ پاسخی نداد. همان موقع ضربه‌ای با قندشکن به او زدیم. بعد هم دست و پاهایش را بستیم و سپس با چاقو چند ضربه دیگر به او زدیم.
پس از دستگیری برادر کوچکتر حسین و اعتراف‌های محمد، هر دو برادر در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند.قضات نیز با توجه به درخواست بازماندگان مقتول که خواهان قصاص حسین بودند وی را به قصاص - اعدام - و برادرش محمد را به جرم مباشرت در قتل به 3 سال زندان محکوم کردند.پس از صدور رأی دادگاه و ارسال پرونده به دیوانعالی کشور حکم قصاص حسین از سوی شعبه 11 دیوانعالی تأیید شد اما زمانی که حسین پای چوبه دار ایستاد 6 تن از اولیای دم که خواستار قصاص بودند با دیدن صحنه اعدام، تحت تأثیر قرار گرفتند و 4 تن از آنها همان لحظه محکوم به مرگ را بخشیدند و با توجه به رضایت آنها حسین از اعدام جان سالم به در برد و قرار شد بار دیگر به این پرونده رسیدگی شود.
صبح دیروز عامل اصلی قتل از زندان به دادگاه منتقل شد اما به دلیل اینکه چند تن از اولیای دم در شهرستان و چند تن دیگر نیز خارج از کشور هستند مقرر شد به این پرونده در جلسه دیگری رسیدگی شود.
حسین که یازده سال است در زندان به سر می‌برد در این مدت با توجه به هنری که آموخته اقدام به تقریر و کتابت قرآن کریم با خط ثلث کرده و آن را به خانواده مقتول تقدیم کرده و به دلیل این شایستگی‌ها چندین بار از سوی مسئولان زندان مورد تشویق و تقدیر قرار گرفته است.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 224023 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟