جنایت خونین بخاطر شوخی با آب

ساعت 15عصر 5 آبانماه امسال ماجرای جنایتی به کلانتری 126 تهرانپارس مخابره شد وبا حضور مأموران واقع در یک ساختمان نیمه کاره و انجام بررسی های ابتدایی مشخص شد که جوانی افغان به نام جعفر 18 ساله که در این ساختمان کارگر بوده از ناحیه قفسه سینه هدف ضربه چاقو قرار گرفته و با خونریزی شدید از پای در آمده است.

با توجه به فرار عامل جنایت از صحنه خونین با دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 27 تهران تیمی از اداره ویژه قتل پلیس آگاهی دست به کار شدند و در نخستین اقدام پای در قتلگاه گذاشته وپی بردندکه در این ساختمان تعدادی کارگرافغان مشغول بکار بوده و جعفر و قاتل که عیسی نام دارد و 22 ساله است از کارگران ساختمانی بوده اند.

این تحقیقات نشان داد جعفر پیش از جنایت در حال آب دادن دیوارهای سیمانی ساختمان بوده که به شوخی مقداری آب را روی سایر کارگران که عیسی نیز در بین آنها بود و همگی در طبقه پایین مشغول بکار بودند ، پاشیده و همین باعث اعتراض عیسی و درگیری لفظی بین آن دو با هم شده که عیسی از طبقه پائین به طبقه بالا رفته و با چاقو یک ضربه به قفسه سینه جعفر زده است سپس پا به فرار گذاشته است.

در حالیکه هیچ ردپایی از عیسی نبود ، اقدامات پلیسی برای دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت تا اینکه کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که این قاتل با فرار از تهران ، به استان سیستان و بلوچستان و شهر زابل رفته و در یک مغازه سوپرمارکتی به عنوان کارگر مشغول بکار شده است .

با شناسایی مخفیگاه عیسی کارآگاهان تهرانی به زابل اعزام شدند و روز28بهمن ماه موفق به دستگیری وی شده که عیسی با پذیرفتن جنایت انگیزه اش را خشم آنی دانست.

سرهنگ آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران ، با اعلام این خبر گفت : عیسی با قرار بازداشت موقت ، برای بازسازی صحنه جنایت و افشای جزییات فرارش تحت تحقیق است.

کدخبر: 21387 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟