ماجرای جسدی که ندانسته در بهشت زهرا دفن شد / این جوان برای کار به تهران آمده بود

به گزارش رکنا، چندی پیش خانواده ای با سفر به تهران پای در دادسرای امور جنایی تهران گذاشتند و با ادعای ناپدید شدن پسرخانواده در خواست کمک کردند.
پدر خانواده در شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران به بازپرس سهرابی گفت: چندی پیش پسرم برای کار به تهران آمد و حدود 20 روز پیش در تماس تلفنی از ما خواست تا برایش مقداری پول تهیه کنیم تا هزینه های زندگی اش را بپردازد.
وی گفت: در این تماس متوجه شدیم مرد میانسالی که وعده کار به او داده بود موفق به پیدا کردن کار برای پسرمان نشده است و به همین خاطر پسرمان درخواست پول کرده است.
این پدر نگران ادامه داد: پس از تماس پسرمان دیگر هیچ اطلاعی از او نداریم و نگرانش هستیم چون سابقه نداشته جواب تلفن های ما را ندهد.
بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 11 پلیس آگاهی تهران برای ردیابی این جوان گمشده وارد عمل شدند و در همان تحقیقات ابتدایی با در دست داشتن اسم و عکس این جوان اقدامات پلیسی کلید زده شد.
کارآگاهان در این مرحله پی بردند که چندی پیش پسر جوان به طرز مرموزی به کام مرگ فرو رفته و پس از پیدا شدن جسدش در اطراف تهران جسد در پزشکی قانونی مورد بررسی قرار گرفته شده و سپس با توجه به شناسایی نشدن خانواده اش او را در بهشت زهرا دفن کرده اند.
در ادامه تحقیقات مشخص شد که مرد میانسال تنها فردی بوده که با این جوان مسافر در تماس بوده است و در این مرحله روز 15 مرداد ماه این مردمیانسال از سوی ماموران پلیس آگاهی تهران دستگیر شد.
این مرد به ماموران گفت: حمید برای کار به سراغ من آمد و به همین خاطر مدتی با هم در ارتباط بودیم اما وقتی دید نمی توانم برایش کاری پیدا کنم دیگر تماسی با هم نداشتیم و نمی دانم چه اتفاقی برای این جوان جویای کار رخ داده است.
بنا به این گزارش، این پرونده مرموز در اختیار بازپرس حسین پور در شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفته است تا با تحقیقات ویژه راز این پرونده مرموز فاش شود.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.



اخبار زیر را از دست ندهید:

سیگار 90 متری هدیه جشن تولدی که گینسی می شود+عکس

سرنوشت کیف قاپ 20 ساله که در اولین سرقت دستگیر شد

خانم وزیر به خاطر مستی استفا کرد / 6 ماه حبس در انتظار این زن سیاستمدار است+عکس

شیرجه دزد هنگام فرار به رودخانه ای در رشت / دزد شنا بلد نبود و پلیس او را نجات داد+عکس

گره خوردن سرنوشت مرگبار زن جوان به قندیل بلوچ+عکس

کدخبر: 191502 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟