نقش بازی 30 میلیونی یک بازیگر آدم ربا+عکس

اسفند ماه سال گذشته پسر جوانی با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران از ماجرای ناپدید شدن پدر 65 ساله اش خبر داد و در این مرحله تیمی از ماموران اداره 11 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم برای ردیابی این پدر گمشده وارد عمل شدند.
در این مرحله پسر جوان از سوی ماموران هدف تحقیق قرار گرفت و گفت: پدرم برای سرکشی به باشگاه ورزشی و مغازه اش از خانه خارج شد و پس از آن دیگر به خانه بازنگشت و تلفن موبایلش نیز خاموش است.
تحقیقات پلیسی کلید زده شد و پس از یک ساعت پسر خانواده با مراجعه به پلیس ادعا کرد که مردی با تلفن پدرش و چند شماره دیگر تماس گرفته و درخواست 300 میلیون تومان برای رهایی پدرش را اعلام کرده است.
بدین ترتیب ماجرای پرونده آدم ربایی به صورت ویژه در پلیس آگاهی تهران مورد بررسی قرار گرفت و مرد گروگانگیر وقتی شنید پسر جوان قادر به تهیه این پول نیست مبلغ درخواستی را به 138 میلیون تومان رساند و تهدید می کرد اگر این پول تهیه نشود پدر خانواده را به قتل می رساند.
باگذشت 3 روز از این آدم ربایی مرد گروگانگیر دستور داد تا پول تهیه شده را در محل قرار ملاقات در تهرانپارس بیاورند تا پس از آن پدرشان را رها کند و در صورتی که پای پلیس به میان بیاید او را خواهد کشت.
ماموران پس از اینکه مرد آدم ربا به پول درخواستی اش رسید تیم ویژه وارد عمل شده و با ردزنی تواستند مخفیگاه این متهم را ردیابی کنند.
این متهم که سعید نام دارد روز هفتم فروردین ماه دستگیر شد و ادعا کرد که از سوی مرد دیگری به نام احمد اجیر شده بود تا پول را از پسر جوان تحویل بگیرد که پس از تحقیقات فنی و دستگیری احمد مشخص که عامل اصلی این آدم ربایی همان سعید است که سعی داشته خود را بیگناه معرفی کند.
سعید روز گذشته در اعترافاتش گفت: چندی پیش در کارم ورشکست شدم و چون بدهکار بودم ٣٠ میلیون تومان پول نزول کردم که قادر به پس دادن آن نبودم به همین خاطر تصمیم به آدم ربایی گرفتم.
وی افزود: چندی پیش وقتی به باشگاه ورزشی نزدیک خانه‌مان رفتم، متوجه شدم که صاحبش مرد پولداری است به همین خاطر وی را هدف قرار دادم و روز اجرای نقشه‌ام به بهانه آدرس پرسیدن سوار بر خودرویش شدم و با تهدید او را به مخفیگاهم بردم.
پدر 65 ساله نیز در ادامه تحقیقات به بازپرس پرونده گفت: روز حادثه سعید جلوی در خانه به بهانه اینکه مامور است سوار بر خودرویم شد و دستور داد تا حرکت کنم، ترسیده بودم و نمی دانستم باید چه کار کنم اما پس از لحظاتی متوجه شدم در دام یک آدم ربا گرفتار شده ام.
بنا به این گزارش، بازپرس مدیر روستا پس از تحقیقات تکمیلی کیفرخواست این پرونده را صادر کرد و پرونده برای صدور حکم در اختیار دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 159642 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟