سقوط مرگبار خودروی سواری داخل دریاچه یخ

در این حادثه تنها یک دخترچه 14 ماهه از مرگ نجات یافت که آن هم به خاطر شجاعت قهرمان سابق فوتبال ایرلند که خود را داخل دریاچه یخ انداخت و وی را نجات داد.

داویت والش "Davitt Walsh" قهرمان سابق فوتبال ایرلند شب گذشته یکی از سرنشینان خودروی در حال غرق شدن را نجات داد. وی با مشاهده صحنه غرق شدن این ماشین با شجاعت تن خود را برای نجات اعضای این خانواده به آب یخ زد، اما فقط موفق به نجات کودک 14 ماهه این خانواده شد.

ماشین این خانواده به دلایل نامعلومی از اسکله داخل دریاچه می افتد که این اتفاق منجر به مرگ پنج تن از اعضای این خانواده می شود. پسر 8 ساله این خانواده قبل از مرگش طی تماس تلفنی به مادرش گفته است: "دلم برای ات تنگ می شود و دلم می خواهد قبل از مرگ در آغوش بگیرمت."

اوان مک گراتی 8 ساله در کنار برادر 12 ساله اش، پدر 46 ساله، مادر بزرگ اش روت دانیلز 57 ساله و دختر 14 ساله اش جودی لی دانیلز داخل ماشین در قسمتی از اسکله که سطح شیب داری بوده بدلایل نامشخصی به داخل آب دریاچه افتاد که منجر به مرگ همه سرنشینان اش شده است. پدر این خانواده قبل از غرق شدن خودروی اش از شیشه سمت خودش که شکسته بود کودک 14 ماهه اش را به این قهرمان شجاع می سپارد. کشیش حاضر در مراسم تشییع جنازه این پنج نفر ضمن تشکر از شجاعت بی دریغ این فوتبالیست با تکرار آخرین جملات اوان با مادرش همه حاضرین در مراسم را تحت تاثیر قرار داد.

خانم جیمز مادر این خانواده به دلیل بسر بردن در تعطیلات آخر هفته همراه سایر اعضای خانواده اش نبوده است. وی که در این حادثه همسر، دو پسر، مادر و خواهرش را از دست داده با توجه به عمق فاجعه رخ داده تنها دلیل زندگی اش را زنده ماندن دختر 14 ماهه اش "آن" اعلام کرده است. سوگواران در کلیسا نسبت به والش برای شجاعت اش برای نجات سرنشینان خودروی آئودی کیو۷ ادای احترام کردند. این خانواده ماه گذشته نیز در غم از دست دادن خواهر کوچک تر آقای مک گراتی به سوگ نشسته بودند. با وقوع این حادثه تا اطلاع ثانوی از ورود خودروهای دیگر به این اسکله خودداری شده و تحقیقات در مورد علت این فاجعه ادامه دارد. شخصیت های برجسته سیاسی و هنری برای همدردی با این خانواده در مراسم حضور داشتند.

کدخبر: 72390 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟