نبرد کروکودیل خشمگین و مربی‌اش در استرالیا + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 3.00M | مدت زمان ویدیو: 00:00:01
نبرد کروکودیل خشمگین و مربی‌اش در استرالیا + فیلم و عکس

گردشگرانی که در یک مرکز نگهداری حیوانات وحشی شاهد حمله کروکودیل به یکی از مربیانش بودند، تصور می‌کردند که این صحنه بخشی از عملیات نمایشی این مرکز گردشگری است. تا این‌که متوجه تلاش مربی برای مهار حمله این کروکودیل خشمگین شدند و در همان حال این هیولای خزنده بازوی مربی را گاز گرفت و وی را بشدت مجروح کرد. رنه رابرتسون که در این نبرد مغلوب شده بود از شدت درد فریاد می‌زد.

ریک لینگارد مربی دیگر این مرکز با فریادهای همکارش برای نجات وی شتافت و با چوب سعی کرد این خزنده را از همکارش دور سازد. مربی مجروح به سرعت به بیمارستان انتقال داده شد. به تشخیص پزشکان دست وی از 3 ناحیه دچار شکستگی شده، اما خوشبختانه به عصب دست‌اش آسیبی وارد نشده است. تمام ماجراهای این حمله ناگهانی توسط گردشگری فیلمبرداری شده است.

به گفته باب فلمینگ، صاحب این مرکز، خانم رابرتسون دوره آموزش 6 ماهه مربیگری را می‌گذراند. وی اضافه کرد: رفتار این خزنده باعث شده ما روش‌های آموزشی خودمان را برای پیشگیری از حوادثی از این دست، بار دیگر بررسی و اصلاح کنیم.

وی همچنین گفت: " تصور مردم از باغ وحش‌ها و مراکز نگهداری حیوانات اشتباه است. آنها تصور می کنند حیوانات این مراکز آرام و اهلی هستند و صرفا جهت سرگرمی در این مراکز نگهداری می‌شوند، اما باید گفت غریزه حیوانات هرگز خاموش نمی‌شود."




کدخبر: 42038 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟