بایدن یا ترامپ؟ / سلبریتی ها به کدامیک در انتخابات امریکا رای داده اند + جزییات

به گزارش رکنا، برخی از این بازیگران را در ادامه پست به شما معرفی می کنیم.

دواین جانسون ملقب به راک به صورت رسمی از جو بایدن، معاون دولت قبلی آمریکا که رقیب دونالد ترامپ است  در انتخابات ریاست جمهور امسال آمریکا اعلام کرد.

او ویدیویی ۷ دقیقه‌ای در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که در میانه آن، مکالمه‌های خودش به همراه بایدن  نیز گنجانده شده است. او در این باره گفت که با بایدن صحبت‌های مهم و مفیدی داشته است.

پردرآمدترین بازیگر جهان گفت: به عنوان کسی که سال‌ها مستقل بوده ام و ایدئولوژی میانه رویی داشتم، اکنون احساس می‌کنم که جو بایدن  بهترین انتخاب برای هدایت کشور ما هستند. من او را تایید و حمایت می‌کنم تا به رئیس جمهور  آینده آمریکا تبدیل شوند.

3

 

روزان بار:

بازیگر، کمدین، کارگردان و تهیه‌کننده تلویزیونی و نویسنده اهل ایالات متحده آمریکایی در پستی در توییت خود با عکسی حمایت علنی خود از ترامپ را اعلام نمود

pcm8zq77

 

کریس ایوانز

به نظر می رسد کاپیتان آمریکا خود به طور شبانه روزی بر روی حمایت بایدن کار میکند تا انگیزه مردم را برای کسب رای در این انتخابات فراهم کند. او در توییتر خود، دولت فعلی را مورد انتقاد قرار داده و حمایت خود را از بایدن اعلام کرده است.او همچنین از ترامپ به خاطر حرفش که به مردم گفته بود از کرونا نترسید اورا سرزنش کرد.k70f52oy

 

جنیفر انیستون

ستاره معروف هالیوود پست اخیر خود در اینستاگرام مشخص کرد که او به بایدن رأی می دهد.9oz63lw9

 

جولیا لوییز دریفوس

این بازیگر و بایدن اشتراکاتی باهم  دارند: هر دو معاون رئیس جمهور بودند.جولیا رسما از بایدن حمایت خود را اعلام کرده است

90s4ihva

 

چر

خواننده محبوب آمریکایی آهنگ افسانه ای هرگز، از سیاست شانه خالی نکرده و در این چرخه انتخاباتی شرکت میکند. او در انتخابات مقدماتی یکی از هواداران اولیه بایدن بود و برای تشویق پیروان خود به رای گیری از توییتر خود استفاده می کند.

sjwypj9d

 

تیلور سوئیفت

خواننده مطرح امریکایی پس از سکوت درمورد اینکه به چه کسی در انتخابات 2016 رای داده است ، کاملاً مشهور شده است که در رقابت های امسال از بایدن حمایت می کند. او حتی برای نشان دادن حمایت خود کوکی درست می کند.

t1xkc9bh

 

رابرت دنیرو که دوست دارد ترامپ را با مشت بزند

بازیگر فیلم‌های ماندگاری چون «پدرخوانده»، «مخمصه»، «شکارچی گوزن» و  از منتقدان تند دونالد ترامپ است که از هر موقعیتی برای حمله کردن به رییس‌جمهور آمریکا استفاده می‌کند.

uh27n070

 

جرج کلونی هم در جبهه بایدن است

او در انتخابات ۲۰۲۰ حمایتش از جو بایدن را علنی کرده است. بازیگر «۱۱ یار اوشن» در مراسمی که برای جمع‌آوری کمک مالی برای کمپین بایدن برگزار خواهد شد،‌ داوطلب اجرای مراسم شده است تا با استفاده از شهرتش مردم را به مشارکت بیشتر تشویق کند.

s9pqajyf

 

باربارا استرایسند و حمایتی قاطع

من با تمام وجود از جو بایدن حمایت می‌کنم. ترامپ باید در انتخابات نوامبر شکست بخورد تا بیش از این به دموکراسی، محیط‌زیست، سلامت و امنیت آمریکا و جهان آسیب نزند.

1xzih9td

جرج آرآر مارتین

نویسنده مجموعه‌ کتاب‌های «ترانه یخ و آتش» است. با استفاده از داستان‌های او یکی از پرطرفدارترین مجموعه‌های تلویزیونی تاریخ یعنی «بازی تاج و تخت» ساخته و پرداخته شد. او در انتخابات ۲۰۲۰ حامی جو بایدن است.

huejq9fz

کانی وست

همسر کیم کارداشیان که خودش هم سودای ریاست‌جمهوری دارد، حمایتش از ترامپ را در توییتر علنی کرده بود. او در ماه مارس سال ۲۰۲۰ نیز در مصاحبه‌ای با وال‌استریت‌ژورنال گفت: «من سیاست را دنبال نمی‌کنم حتی برای شرکت در انتخابات ثبت‌نام هم نکردم اما به ترامپ رای می‌دادم. ما هر دو انرژی اژدها داریم.»

6zeyfqlp

جان ویت، پدر جمهوری‌خواه آنجلینا جولی

جان ویت، بازیگر سرشناس سینمای آمریکا و پدر آنجلینا جولی است. او یک بار برنده اسکار و چهار بار نامزد دریافت این جایزه شده است. بازیگر فیلم‌های «کابوی نیمه‌شب» و «بازگشت به خانه» در سال ۲۰۱۹ با انتشار ویدئویی رسما از ترامپ در انتخابات حمایت کرد.

0s55g1gs

حتی برخی از بازیگران فیلم انتقام جویان هم دوباره با هم متحد شدند تا از جو بایدن حمایت کنند. بازیگرانی مثل برادران روسی ، کریس ایوانز ، دون چیدل ، اسکارلت جوهانسون ، پل رود ، مارک روفالو و زو سالدانا و همچنین سناتور کمالا هریس رابرت داونی جونیورز و کریس ایوانز و سامویل جکسون حمایت خود را از بایدن اعلام نمودند.

yr3zvev8

همان‌طور که اشاره شد ترامپ در میان چهره‌های سرشناس محبوب نیست و حتی برخی از آن‌ها مثل رابرت دنیرو و استیون کینگ از دشمنان قسم‌خورده‌اش هستند.

از دیگر چهره‌های سرشناس طرفدار بایدن که رسما حمایتشان را اعلام کرده‌اند می‌توان به رابرت ردفورد، داستین هافمن، لئوناردو دی‌کاپریو، نیل یانگ، راب راینر و جولیا لوییس درایفوس اشاره کرد. همانطور که مشخص است این فهرست برخلاف هواداران مشهور ترامپ خیلی طولانی است..

از شارلیز ترون گرفته تا جیم کری اکثر چهره‌های هالیوودی نامزد دموکرات را می‌پسندند. و برایش تبلیغ می‌کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 623920 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟