راهپیمایی روز قدس تا ساعاتی دیگر آغاز می‌ شود

به گزارش رکنا، رمضان شریف، رییس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس روز چهارشنبه در نشستی خبری با بیان این که در بیش از  ۲۰۰۰ نقطه در سراسر کشور، مراسم راهپیمایی روز قدس برگزار می‌شود، اظهار داشت: امسال به معنای واقعی، روز جهانی قدس ، جهانی است و این به برکت استقامت و تدبیر جریان مقاومت و مردم فلسطین است.

وی با اشاره به وضعیت کنونی رژیم صهیونیستی و عدم موفقیت این رژیم در پیشبرد اهداف خود در طول ۶ ماه گذشته تصریح کرد: وضعیت این  رژیم به شرایط قبل از  عملیات طوفان الاقصی بازنخواهد گشت.

رمضان شریف همچنین بیان کرد: در مراسم روز قدس در تهران، مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه برگزار می‌شود و پیکر این شهدا بعد از تشییع در تهران، به زادگاهشان برای تشییع و خاکسپاری منتقل می‌شود.

وی با بیان این که مراسم تشییع  و خاکسپاری شهید زاهدی روز شنبه در اصفهان برگزار می‌شود، گفت: سخنران اصلی مراسم راهپیمایی روز قدس در تهران سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود.

رییس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس با ارائه توضیحاتی در مورد راهپیمایی روز قدس گفت: راهپیمایی روز قدس صبح جمعه در سراسر کشور از مساجد اصلی و میدان‌های اصلی شهرها، بخش‌ها و روستاهای کشور به سمت میعادگاه نماز جمعه برگزار می‌شود.

شعار راهپیمایی روز قدس سال جاری «روز قدس،‌ از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» است.

منبع: ایسنا

کدخبر: 985692 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟