تیراندازی در ساختمان‌ سنای آمریکا + فیلمها

به گزارش رکنا ، پلیس کنگره آمریکا در حالی از وجود یک عامل تیراندازی احتمالی در ساختمان سنای آمریکا خبر داد که مجلس سنا در تعطیلات تابستانی است و اکثریت اعضای آن خارج از دفاتر خود هستند.

برخی منابع می‌گویند ساختمان سنا در پی این حادثه تخلیه و به کارکنان  سنای آمریکا اعلام شده  است که همه درها را قفل کنند، در جای خود پناه بگیرند و ساکت بمانند.

پلیس کنگره آمریکا در بیانیه ای در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر  گفت: افسران ما درحال پاسخ به یک تماس نگران کننده  مربوط به ساختمان سنا هستند و اطراف ساختمان های اداری سنا را جستجو می کنند.

پلیس خطاب به مردم گفت: لطفا از منطقه دوری کنید زیرا ما عملیات جستجوی ما ادامه دارد. اگر در داخل ساختمان سنا هستید، در جای خود پناه بگیرید زیرا گزارش مربوط به احتمال تیراندازی و وجود یک فرد تیرانداز وجود دارد.

پلیس کنگره آمریکا همچنین افزود: لازم به ذکر است که هیچ گزارش تایید شده ای از شلیک گلوله نداریم. اگر در منطقه هستید، دستورالعمل های پلیس را دنبال کنید.

بر اساس گزارش ها، پلیس کنگره آمریکا همچنان در پی دریافت یک تماس نگران‌کننده اضطراری در حال جستجو در داخل و اطراف ساختمان‌های سنا است.

منبع : ایرنا

کدخبر: 915539 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟