اگر طبری‌ها وسط بازار تهران شلاق بخورند خیلی از ایمان‌ها متزلزل نمی‌شود

به گزارش  رکنا به نقل سپاه نیوز، سردار محمدرضا نقدی در همایش گوهرهای فاطمی نیروهای مسلح طی سخنانی گفت: مشکل حجاب مسئله‌ای است که امروز رسیدگی به آن خواست مردم ما و یک مطالبه عمومی ملت ماست.

معاون هماهنگ کننده کل سپاه افزود: توجه مردم هم بیشتر به سمت نیروی انتظامی و دستگاه قضایی است. اما، اگر یک برآورد دقیقی بخواهیم انجام دهیم حل این مشکلی که امروز با آن مواجه هستیم بر عهده دستگاه‌های فرهنگی کشور است. ما باید دستگاه‌های آموزش و پرورش و آموزش عالی کشور را مورد مواخذه قرار دهیم که چرا به وظیفه خودشان عمل نکردند و دستگاه‌های رسانه‌ای باید پاسخگو باشند چرا که این مسئله فطری و منطقی را نتوانستند در جامعه جا بیاندازند.

سردار نقدی تأکید کرد:‌ مطالبه برای جمع کردن ولنگاری در فضای رسانه‌ای و مجازی کشور از جمله مطالباتی است که باید برای بسط همه خوبی‌ها در کشور در اولویت قرار گیرد. اگر می‌خواهیم رشوه و اختلاس و فساد در جامعه جمع شود باید مسیر تبلیغ آنها را ببندیم و در این مسیر باید با مفسدینی که موجب تزلزل در ایمان مردم می شوند مقابله کرد. اگر امثال طبری در وسط بازار تهران شلاق بخورند بسیاری از مفاسد شکل نمی‌گیرد و برخورد با این گونه مفاسد باید جزو مطالبات ما باشد.

 

کدخبر: 909479 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟