هدیه رئیس جمهور به زهرا ۵ ساله / نامه دختر کوچولوی تبریزی به رئیس جمهور
حجم ویدیو: 54.66M | مدت زمان ویدیو: 00:02:18

قصه نامه دختر کوچولوی تبریزی به رئیس جمهور با همه نامه‌ها فرق دارد.

دخترک هنوز مدرسه نرفته و سواد خواندن و نوشتن ندارد! داداش دختر قصه‌مان هم خود پسر بچه کوچکی است ولی می‌تواند خوب بنویسد و نقاشی کند. به خواهر کوچکش توضیح می‌دهد که میهمان رئیس جمهور است!

داداش دخترک خودکارهای رنگی رنگی خواهرش را برداشته و می‌نویسد: "سلام آقای رئیس جمهور؛ من زهرا هستم از تبریز! من شما را خیلی دوست دارم و خوشحالم که به شهر ما آمدید. همه قرار است برای شما نامه بنویسند و آرزوهای‌شان را بگویند، من هم نامه نوشتم که البته من ننوشتم داداشم برایم نوشت. من از شما یک چادر گل گلی صورتی رنگ می‌خواهم با یک تیله روسری صورتی رنگ..... بوس زهرا".

مادر دخترک تعریف می‌کند: در روز دوم سفر رئیس جمهور بودیم که زهرا از کنار تلویزیون جُم هم نمی‌خورد و هی می‌گفت ببین الان می‌گوید من برای زهرا چادر خریدم تا اینکه همسرم با من تماس گرفت که از دفتر ریاست جمهوری با من تماس گرفتند و گفتند کجا هستید که قرار است جواب نامه ما را حضوری بدهیم.

او ادامه می‌دهد: والله اصلا باورمان نمی‌شد که به نامه کودکانه بچه‌هایمان جواب داده بشود و حتی کمی هم عجیب بود که نکند بچه‌ها در نامه چیز بدی نوشته باشند و ما ندیده باشیم. خلاصه دقیقا فردای روزی که نامه را دادیم به ما گفتند به محلی که نامه‌تان را دادید بیاید و ما هم الآن به مقبره الشعرا آمدیم و شگفت‌زده شدیم.

دخترک قصه ما چادر گل گلی صورتی رنگ خود را به همراه تیله روسری و یک عروسک را از طرف رئیس جمهور دریافت کرد! رئیس جمهور یک هدیه هم برای داداش دخترک فرستاده بود که زحمت این نامه را کشیده بود.

دخترک چادر گل گلی خود را سر کرد، چشم‌های تیله‌ای از بین چادر صورتی رنگش جان می‌داد به همه. دوباره با چادر گلی گلی‌اش می‌گوید: آقای رئیس جمهور من شما را خیلی دوست دارم.

چادر صورتی گل گلی هدیه ای  برای زهرا کوچولو

حجت الاسلام والمسلمین احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به نمایندگی از رئیس جمهور به زهرا خانم ۵ ساله چادر صورتی گل گلی هدیه داد.

نویسنده اولین نامه به رئیس جمهور در جریان سفر به آذربایجان شرقی زهرا خانم ۵ ساله بود که زودتر از همه به نامه اش رسیدگی شد و حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی   یک قواره چادر کوچک صورتی گل گلی هدیه گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین احمد صالحی رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به نمایندگی از رییس جمهور به همراه سیدمحمدحسین بلاغی با حضور در مقبره الشعرای تبریز خواسته دختر کوچک تبریزی را اجابت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، همزمان با سفر آیت الله رییسی به تبریز هزاران نامه در موضوعات مختلف به نمایندگان دولت در ستادهای ارتباطات مردمی از سوی مردم داده شد و مردم از این طریق مشکلات و مسائل خود را به گوش دولتمردان رساندند.

منبع : فارس

 

کدخبر: 899779 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟