آقای رئیسی دولت مردمی و ایران قوی مگر با سفره‌ خالی ممکن است؟

بهزاد رحیمی افزود:  جناب آقای رییسی، دولت مردمی و ایران قوی مگر با سفره‌ خالی ممکن است؟ سخنی از حضرت علی(ع) نقل شده است که فرمودند« از دری که فقر وارد شود ایمان از در دیگر خارج می‌گردد ».

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: شان و منزلت خانواده ایرانی حفظ نمی‌شود مگر توجه اساسی به معیشت آنان صورت گیر، متاسفانه روزانه شاهد سقوط بی سابقه ارزش پول ملی، تورم وحشتناکی که نظیر آن را قبلا فقط در ونزوئلا شنیده بودیم، رشد بیکاری، کمبود دارو،کمبود کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی و کشاورزی، گرانی افسار گسیخته خودرو و اجاره مسکن هستیم که غیر قابل کتمان است.

وی در ادامه تاکید کرد:نتیجه عدم توجه به معیشت خانواده‌های ایرانی منتج به شرمساری برای تامین حداقل سفره های خانوار، رواج زباله گردی ،افزایش کودکان کار و تکدی‌گری، تجمعات روزانه معلمان،کارمندان،کارگران و بازنشستگان در مقابل مجلس و سایر نهادها شده است.

رحیمی در پایان خطاب به وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: بنده در مدت ۳ سال خدمت نمایندگی شاهد حضور ۳ وزیر در این وزارتخانه بودم،اما مشکلات راه ها ی بین شهری حوزه انتخابیه بنده به قوت خود باقی است و هر روز شاهد تصادفات دلخراش و مرگبار هستیم، تا زمانی که در زیر مجموعه شما معاونینی باشند که در آمد و رفت وزرا در دولت‌های مختلف صندلی آنها محفوظ است،مطمئن باشید کاری از پیش نمی رود و به ریش ما،شما و ملت می خندند.

منبع : ایلنا

کدخبر: 887146 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟