مراسم وداع با شهدای مدافع حرم «میلاد حیدری» و «مقداد مهقانی جعفر آبادی» برگزار شد
حجم ویدیو: 15.58M | مدت زمان ویدیو: 00:01:38

امروز (سه شنبه ۱۵ فروردین) پیکر مطهر شهیدان مدافع حرم « میلاد حیدری » و « مقداد مهقانی جعفر آبادی » با حضور گسترده مردم در میدان آئینی امام حسین (ع )تشییع و آئین وداع با پیکر این شهید در تهران برگزار شد.

میلاد حیدری و مقداد مهقانی جعفر آبادی، شهیدان مدافع حرم کشورمان جمعه ۱۱ فرودین در حمله تروریستی رژیم اشغالگر قدس به دمشق به شهادت رسیدند.

مخبر، معاون اول رئیس جمهور نیز در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای مدافع حرم در میدان امام حسین (ع) حضور یافت و در حاشیه مراسم با خانواده شهیدان میلاد حیدری و مقداد مهقانی دیدار کرد.

گفتنی است مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید حیدری نیزفردا ( چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲) در قروه استان کردستان و شهید در جعفر آباد استان گلستان برگزار می‌شود.

پیش از این ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه شهادت دو تن از مستشاران نظامی کشورمان در نتیجه حمله متجاوزانه و بزدلانه رژیم صهیونیستی به مناطقی در سوریه را، بخشی از هزینه‌های مجاهدت ملت بزرگ ایران در مبارزه شجاعانه و مسئولانه علیه تروریسم تکفیری و حامیان شناخته شده آنان از جمله رژیم جعلی صهیونیستی، دانست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: بدیهی است خون این شهیدان والامقام هدر نخواهد رفت و جمهوری اسلامی ایران علاوه بر پیگیری سیاسی و حقوقی اینگونه اقدامات متجاوزانه و جنایتکارانه، حق خود را در پاسخ به تروریسم دولتی رژیم جعلی اسرائیل در زمان و مکان مقتضی محفوظ می‌داند.

 

کدخبر: 882071 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟