پرداخت حق‌السکوت به بازیگر فیلم‌های مستهجن نیرنگ دموکرات‌هاست

به گزارش رکنا به نقل از فارس، اقدام دادگاه بزرگ ایالات نیویورک در اعلام جرم علیه « دونالد ترامپ » رئیس جمهور سابق آمریکا به اتهام پرداخت حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن، با واکنش تند او همراه شد.

ترامپ در بیانیه‌ای شدیدالحن با بیان اینکه این اتهام سیاسی و در راستای دخالت‌ها در نتیجه انتخابات ۲۰۲۰ است، ادعا کرد که این اتهام‌زنی نتیجه عکس خواهد داشت و این نیرنگ دموکرات‌هاست.به نوشته رسانه‌های آمریکایی، وی مدعی شد: «من کاملا بی‌گناه هستم و اتهام علیه من در راستای دخالت در نتیجه انتخابات [ریاست جمهوری ۲۰۲۰] و رویکرد تعقیب سیاسی است. »

رئیس جمهور سابق آمریکا با بیان اینکه این اتفاق هرگز در تاریخ این کشور رخ نداده، اظهار داشت: «اتهام‌زنی من برای [جو] بایدن [رئیس جمهور آمریکا] نتیجه معکوس خواهد داشت زیرا او سعی دارد مرا از طریق قوه قضائیه تحت تعقیب سیاسی قرار دهد.»

ترامپ ادامه داد: «این سابقه تاریخی درخواست کیفرخواست برای رئیس جمهور سابق، گواه فریبکاری و نیرنگ دموکرات‌هاست. آنها در طول دهه‌ها بارها تقلب کرده‌اند، از جمله جاسوسی در مبارزات انتخاباتی من.»

تیم حقوقی رئیس جمهور سابق آمریکا در این‌باره گفت: «احضار ترامپ ممکن است ظرف چند روز آینده باشد و منتظر اعلام رسمی کیفرخواست هستیم ».

شبکه «سی‌ان‌ان» نیز به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد: «ترامپ از اعلام جرم علیه خود غافلگیر شد زیرا در حال آماده‌سازی بیانیه‌ای بود تا اواخر شب منتشر شود . »گفتنی است، هیأت عالی منصفه دادگاه منهتن، ترامپ را به عنوان اولین رئیس جمهور سابق آمریکا به جرائم کیفری - به دلیل پرداخت حق‌السکوت ۱۳۰ هزار دلاری به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن - متهم کرد.

 

کدخبر: 881253 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟