جایزه صهیونیست ها برای مصی علی‌نژاد !

به گزارش رکنا، بر اساس آنچه از سوابق اندیشکده واشنگتن در دسترس است، این موسسه کار خود را در سال 1985 و با حمایت اصلی آیپک Aipac آغاز کرد.

آیپک(American Israel Public Affairs Committee) به انگلیسی مخفف کمیته روابط عمومی آمریکایی اسرائیل است که قوی‌ترین لابی صهیونیست‌ها در آمریکاست. و در واقع اندیشکده واشنگتن با حمایت مالی صهیوینستها و بر اساس دستور کار آنها فعالیت می‌کند.

1

این موسسه اعلام کرده است که تمرکز خود را بر منافع آمریکایی در خاورمیانه(غرب آسیا) و ترویج سیاست‌هایی که منافع آمریکا را در این منطقه «تضمین» می‌کند قرار داده است!

2

به عبارت روشن‌تر، مصی علی نژاد نه برای حمایت از زنان ایران، بلکه بهره‌گیری از مسئله زنان در ایران، آنهم در جهت «تضمین» منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی واجد شرایط لازم برای دریافت جایزه معرفی شده است!

مصی علی نژاد طی سالهای اخیر یکی از نمادهای براندازان و اقدامات ضدایرانی در خارج از کشور محسوب می شود که رفتارها و مواضع او شاخص روشنی از ماهیت و بافت این طیف به دست می‌دهد.  او در دوره کمپین فشار حداکثری ترامپ نیز با وزیر خارجه او یعنی پومپئو دیدار و در آن از تحریم‌ها علیه ایران حمایت کرد!

وی در موارد بسیاری از طریق رایزنی با مقامات و رسانه های غربی خواستار تشدید تحریمها  علیه مردم ایران شده است!

منبع: تسنیم

کدخبر: 829517 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟