گزارش مرگ مهسا امینی را به صحن علنی مجلس خواهیم آورد

محمد صالح جوکار درباره دستور رئیس مجلس به کمیسیون شورا‌ها برای بررسی مرگ مهسا امینی اظهار کرد: ان‌شاءالله پیرو دستوری که رئیس مجلس به کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور داده‌اند، تیمی تشکیل خواهد شد و میدانی بررسی لازم را انجام خواهیم داد.

رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور تاکید کرد: هم در رابطه با بحث مجوز‌هایی که بوده است و هم اتفاقی که افتاده، از کلیه کسانی که در این موضوع دخیل بودند، پرس‌وجو خواهد شد و بررسی می‌کنیم و گزارش این حادثه (مرگ مهسا امینی ) را به صحن علنی مجلس خواهیم آورد.

وی در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر این که این نخستین بار نیست که گشت ارشاد دست به اقدامات اینچنینی می‌زند و در گذشته نیز شاهد رفتار‌هایی بودیم که باعث جریحه‌دار شدن احساس عمومی و افکار عمومی شده است؛ آیا بهتر نیست در این رابطه اقدامات دیگری همچون اقدامات فرهنگی صورت گیرد، گفت: در این رابطه اقدامات و فعالیت‌های ایجابی اهمیت دارد و دستگاه‌ها و نهاد‌هایی که با موضوع حجاب و عفاف مرتبط هستند مسئولیت دارند و باید اقدامات خودشان را انجام دهند.

جوکار خاطرنشان کرد: البته پلیس نقش خودش را به عنوان ضابط قضایی ایفا خواهد کرد، اما در رابطه با این حادثه تاسف باری که اتفاق افتاده باید همه جوانب را بررسی کنیم.

منبع : ایلنا

 

کدخبر: 826357 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟