سرپرست جدید سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان منصوب شد

به گزارش رکنا، به نقل از شاتا، با حکم سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت، امروز حسین فرهیدزاده به عنوان سرپرست سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان منصوب شد.

در متن حکم سرپرست جدید سازمان حمایت مصرف کنندگان وتولیدکنندگان آمده است: «نظر به شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت "سرپرست سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان" منصوب می شوید. انتظار می رود با همکاری همه بخش های مرتبط در وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر سازمان های حاکمیتی در خدمت به مردم و کسب و کارها کوشا باشید. توفیق جنابعالی را از خداوند علیم حکیم و حضرت ولی عصر(روحی فداه) خواستارم.»

گفتنی است حسین فرهیدزاده پیش از این مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت صنعت ، معدن و تجارت بوده است و سابقه مسئولیتهایی چون مدیرعاملی و رئییس هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی گرمسار، ریاست اداره مهندسی فرآیند ها و مدیریت کیفیت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، مدیر سامانه پرداخت تسهیلات رونق تولید وزارت صنعت معدن و تجارت و مشاور معاون برنامه ریزی وزارت صمت و مدیر دالان سرمایه گذاری را در کارنامه خود داشته است.

به گزارش خبرگزاری تسینم، 17 اردیبهشت ماه امسال درپی استعفا یا برکناری عباس تابش از ریاست سازمان حمایت، وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی صدیف بیک زاده را به‌عنوان سرپرست سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان منصوب کرده بود.

 

کدخبر: 802266 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟