بیانیه مهم سپاه پاسداران علیه یک ادعای «کینه جویانه و تفرقه افکنانه»

 نظر به انتشار پیام کذبی در فضای مجازی منتسب به سپاه پاسداران صاحب الامر(عج) استان قزوین مبنی بر هشدار سپاه به مردم استان در برخورد با مهاجرین افغانستانی، روابط عمومی سپاه پاسداران صاحب الامر(عج) استان قزوین، بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد؛

بسم الله الرحمن الرحیم

دست فتنه گر دشمنان قسم خورده انقلاب، هر رو از آستین فتنه ای جدید بیرون می آید تا با تولید محتواهای مبغوضانه، در میان ملت های مسلمان تفرقه افکند.

کشور افغانستان و جمهوری اسلامی ایران، اشتراکات بسیار عمیق فرهنگی در زمینه زبان، دین، تاریخ، اعیاد، موسیقی، معماری، آداب و رسوم وغیره دارند که این اشتراکات، در واقع بیانگر ریشه های عمیق تاریخی و اشتراکات گسترده فرهنگی می باشد که در طول تاریخ با در نظر داشت مداخلات، تجاوزها و تحریک های استعمارگران وقت در امور این دو کشور بازهم مردم این دو سرزمین موفق شدند تا در کنار همدیگر با داشتن روابط نیک و حسن همجواری زیست مسالمت آمیز را حفظ نمایند.

وجود شهدای افغانستانی دوران دفاع مقدس و شهدای مظلوم فاطمیون مدافع حرم گویای این مطلب است که در سخت ترین شرایط، ملت شریف افغانستان در کنار ملت عزیز ایران دوشادوش یکدیگر در مقابل تهدیدات دشمنان مقاومت کرده و بر سختی ها فائق آمده اند و بی شک ملت بزرگ ایران هرگز جانفشانی های برادران افغان را در رویارویی با دشمنان مسلمانان از یاد نخواهند برد.

بیانیه سپاه پاسداران علیه یک ادعای «کینه جویانه و تفرقه افکنانه» در فضای مجازی

امروز استکبار با جنگ شناختی به دنبال ایجاد فاصله بین ملت هایی است که پیمان اخوت و برادری آنها نه امروز بلکه قرنهاست با یکدیگر بسته شده و هیچ قدرتی نمی تواند این قرابت و برادری ها را از بین ببرد.

میزبانی از هزاران مهاجر افغانستانی سند گویایی است که با برادرانمان صادق هستیم. مدارس ما با هدایت حکیمانه رهبری عزیزمان میزبان فرزندان افغانستانی است. مرزها سهم زمین است. غزه ،حلب ،کابل، نجف، تهران چه فرقی می کند مادامی که امت واحده رسول خوبی ها هستیم.

سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ضمن رد محتوای منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر هشدار به هم استانی ها در برخورد با برادران افغانستانی، این پیام و محتوای کینه جویانه و تفرقه افکنانه را کذب محض اعلام می دارد.

لذا از همین جایگاه اعلام می داریم که پیگیر این موضوع بوده و با عوامل منتشر کننده این کذبیات برخورد قاطع قضایی خواهد شد.

منبع: خبرآنلاین

کدخبر: 775266 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟