کالاهای قاچاق ذخیره شده درانبار خراب شده اند

به گزارش رکنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن درویشیان پنجشنبه در حاشیه بازدید از انبار اموال تملیکی خوزستان در شهرستان کارون در جمع خبرنگاران بیان کرد: متاسفانه یکی از مشکلات در خصوص انبارهای  اموال تملیکی اجاره ای بودن آن ها است و چینش و نگهداری کالاها در این انبارها بسیار نامرتب و نامنظم است که باعث از بین رفتن و خسارت به کالاها می شود.

رییس سازمان بازرسی کشور ادامه داد: باید لیست تمامی این‌پرونده ها تهیه شود تا کالاهایی که در معرض فساد هستند و یا مواد غذایی می باشند در کمترین زمان تعیین تکلیف شوند.

وی ادامه داد: همچنین تعداد زیادی موتور سیکلت در این انبارها سال ها است که بلاتکلیف مانده و بسیاری از لوازم خانگی ذخیره شده در این انبارها که مورد نیاز کشور است در انبار دپو شده که باید هر چه زودتر تعیین تکلیف شوند.

حجت الاسلام و المسلمین درویشیان افزود: تعزیرات حکومتی و دادگستری باید در رسیدگی به پرونده های کالاهای قاچاق در کمترین زمان رسیدگی کنند تا برای فروش و نگهداری آن ها تصمیم گیری شود.

رییس سازمان بازرسی کشور بیان کرد: برای عرضه کولرهای ذخیره  شده در انبار اموال تملیکی باید در ابتدا رای قطعی صادر شود و از طریق سامانه به مزایده گذاشته شوند.

وی گفت: برای تخصیص کولرهای اموال تملیکی به استان باید موضوع در مراجع ذیربط بررسی و تصمیم گیری انجام شود.

 

کدخبر: 734276 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟