آخرین آمار مصدومان و فوتی‌ های سیل در استان مرکزی

به گزارش رکنا، عبدالکریم شعبانزاده اظهار کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر استان از زمان وقوع سیل تاکنون به ۵ ماموریت امدادرسانی اعزام شده و به ۵۰۳ نفر از مصدومین خدمات امدادی ارائه کرده‌اند.

وی افزود: متاسفانه بر اثر وقوع سیل در استان سه نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی از اسکان اضطراری  ۱۰۵ نفر توسط ۲۶ تیم  نیرو  و ۷۸ نفر نیرو عملیاتی خبر داد و گفت: ۲۰ خودروی این جمعیت هم اکنون در حال خدمات رسانی است.

آبگرفتگی روستای آهنگران  بر اثر سیلاب

شعبان زاده با اشاره به سیل روستای آهنگران بیان کرد: این روستا جمعه شب بر اثر شدت بارش‌ها و جاری شدن سیلاب دچار آبگرفتگی و مشکلات زیادی شد که هم اکنون نیروهای امدادی و عملیاتی جمعیت هلال احمر در کنار سایر نیروهای خدمت رسان مشغول تخلیه آب منازل هستند.

وی از توزیع۵۴۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته بین سیل زدگان این منطقه خبر داد و گفت: ۵۰۷ بطری آب معدنی و ۳۰۰ تخته پتو نیز بین سیل زدگان روستای آهنگران توزیع شده و هم اکنون ۱۵۰ تخته چادر نیز وارد منطقه شده است.

وی با بیان اینکه همه تلاش‌ها برای خدمت رسانی سریع به مردم روستای آهنگران به کار گرفته شده، بیان کرد: چهار دستگاه لجن‌کش، ۲ دستگاه پمپ آب سه اینچ، ۲ دستگاه پمپ آب چهار اینچ، ۲ دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه کامیون، سه دستگاه کامیونت، ۵ دستگاه وانت کمک‌دار، یک دستگاه خودروی جک‌دار، یک دستگاه خودروی آبی زمینی (آرگو) و یک دستگاه قایق مشغول فعالیت و خدمت رسانی است.

کدخبر: 809182 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟