5 عکس باورنکردنی از تصادف مرگبار پژو 405 با نیوجرسی بزرگراه آزادگان

به گزارش رکنا، سرهنگ علی همه خانی  از برخورد  شدید  و انحراف سواری پژو 405 با نیوجرسی های میانی مسیر غرب به شرق آزادگان ، بعد از بروجردی  نرسیده به خروجی نجفی رستگار  به شرق  و برخورد شدید یکدستگاه پژوی دیگر  با آن و فوت راننده و مصدوم شدن سرنشین پژو 405 در این حادثه خبر داد .

به گزارش مرکز از اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ، سرهنگ علی  همه خانی  ضمن بیان این خبر گفت : در ساعت 12 ظهر دیروز  توجه  رانندگانی  که در مسیر غرب به شرق آزادگان ، بعد از بروجردی  نرسیده به خروجی نجفی رستگار مشغول تردد بودند به دیدن صحنه مهیب برخورد یکدستگاه پژو 405 با نیوجرسی های میانی بزرگراه و برخورد یکدستگاه سواری  پژوی دیگر با این خودرو  جلب شد  .

انحراف پژو 405 از مسیر

وی ادامه داد : ماجرا از این قرار بود که راننده یکدستگاه سواری پژو 405 که در این مسیر در حال تردد بوده به دلایل نامعلومی به ناگاه از راه منحرف شده و به شدت با نیوجرسی های این مسیر برخورد که در این بین یکدستگاه سواری پژوی دیگر نیز از سمت چپ با این خودرو برخورد می نماید  .

سرهنگ همه خانی بیان داشت : بلافاصله تیم کارشناسی  منطقه 26 پلیس بزرگراههای پلیس راهور تهران بزرگ در محل حاضر  و نسبت به ایمن سازی  و بررسی صحنه تصادف گردیدند.

وی افزود :  در این حادثه  راننده پژو 405 که مردی حدودا 60 تا 70 ساله بوده فوت و سرنشین آن نیز مصدوم که با رسیدن به موقع تیم اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد .

معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک  پلیس راهور تهران بزرگ  ضمن اظهار تاسف از بروز  این حادثه از رانندگان خواست در حین تردد خود در مسر ها و مخصوصا معابر بزرگراهی  تمام حواس  و توجه خود را به رانندگی اختصاص دهند و از انجام هرگونه اعمالی  که حواس راننده پرت شود جدا خودداری نموده تا شاهد اینگونه حوادث در سطح معابر نباشیم.

WhatsApp Image 2022-07-16 at 10.10.21 AM

تصادف 8

تصادف 7

 

تصادف 4

کدخبر: 804188 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟