انفجار بزرگ گاز در انگلیس

به گزارش رکنا، انفجار مهیب گاز در منطقه بدفورد شایر واقع در جنوب شرق انگلیس ده‌ها پلیس و نیروی امدادی را به محل انفجار و آتش سوزی کشاند.

هنوز علت انفجار و تلفات احتمالی آن که در این ساختمان مسکونی روی داد اعلام نشده است، اما منابع محلی می‌گویند پلیس راه‌های منتهی به محل انفجار و آتش سوزی را مسدود کرده و از رفت و آمد افراد و خودرو‌ها به جزء خودرو‌های امدادی جلوگیری می‌کند.

پلیس ضمن تخلیه خانه‌های اطراف کانون آتش سوزی، از دیگر همسایه‌ها و ساکنان خانه‌های اطراف محل انفجار خواسته در خانه بمانند و در‌ها و پنجره‌های خود را نیز برای جلوگیری از ورود دود و مواد شیمیایی ناشی از این آتش سوزی ببندند.

انفجار بزرگ گاز در انگلیس عاری از تلفات جانی

پلیس و آتش نشانی هنوز درباره این انفجار و آتش سوزی مهیب که دود آن از چندین کیلومتر دورتر از محل آتش سوزی قابل مشاهده است جزئیات بیشتری منتشر نکرده اند، اما گفتند تلفات جانی نداشته است.

هفته پیش نیز انفجار مهیب و آتش سوزی در خانه‌ای در شهر بیرمنگهام انگلیس روی داد که به مرگ یک زن و زخمی شدن پنج نفر دیگر منجر شد.

اهالی می‌گویند پیش از رسیدن نیرو‌های امدادی همسایه‌ها به کمک افراد گرفتار در زبانه‌های آتش شتافتند که اگر مبادرت به این کار نمی‌کردند به طور قطع شمار تلفات این انفجار و آتش سوزی بیشتر می‌شد.

با گذشت حدود یک هفته از وقوع این انفجار و آتش سوزی ناشی از آن هنوز درباره علت انفجار گاز و نیز میزان خسارات وارده براثر آن منتشر نشده است.

کدخبر: 800140 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟