3 عکس از پژو مچاله شده در اتوبان بابایی / معجزه در نجات راننده

به گزارش رکنا،  ساعت 5 صبح امروز واژگونی خودرو و محبوس‌ شدن راننده داخل آن توسط رانندگان خودرو‌های عبوری به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه‌های 36 و 61 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران خود را به محل حادثه در بزرگراه شهید بابایی (مسیر غرب به شرق)، بعد از بزرگراه امام علی(ع) رساندند.

امیر گنجی؛ فرمانده آتش‌نشانان درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس حین حرکت، ناگهان از مسیر اصلی منحرف، پس از برخورد با گاردیل وسط بزرگراه، در فضای وسط بزرگراه واژگون شده و راننده جوان داخل اتاقک متلاشی شده این وسیله نقلیه محبوس شده بود.

خارج کردن راننده

وی ادامه داد: آتش‌نشانی بی‌درنگ پس از قطع جریان برق خودروی سواری، علائم هشداردهنده را در اطراف محل حادثه قرار دادند و نشتی بنزین این وسیله‌نقلیه را رفع کردند.

این فرمانده آتش‌نشانی افزود: آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص قسمتی از بدنه خودروی سواری را برش دادند و راننده 30 ساله خودروی سواری که دچار مصدومیت شده بود، با احتیاط کامل از داخل اتاقک این وسیله‌نقلیه خارج کرده و وی را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتش‌نشانان پس از انتقال خودروی سواری به حاشیه امن بزرگراه با کمک جرثقیل، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

 

 

کدخبر: 775869 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟