فرمانده انتظامی مهاباد گفت: برخورد یک دستگاه قطار تک واگن در مسیر مهاباد - مراغه با یک دستگاه خودرو سواری، راننده آن را زخمی و روانه بیمارستان کرد.

سرهنگ محمد توحیدی روز چهارشنبه اظهار داشت: این سانحه امروز و در حوالی روستای "حاجی خوش" زمانی روی داد که یک دستگاه خودروی ال ۹۰ در حال عبور از یک گذرگاه غیرمجاز بود.

به گزارش رکنا، وی اضافه کرد: در این حادثه راننده خودرو مجروح شد که بلافاصله به بیمارستان اعزام شد.

فرمانده انتظامی مهاباد افزود: این قطار تک واگن از ایستگاه راه آهن مهاباد در حال عبور به سمت میاندوآب بود.

سرهنگ توحیدی ادامه داد: در مسیر خط آهن به فواصل ۵۰۰ تا یک کیلومتر گذرگاه های مجازی برای تردد روستاییان و کشاورزان تعبیه شده است که گاهی رانندگان خودروها از این گذرگاه ها عبورد نمی کنند.

وی با بیان این که بارها به روستاییان همجوار مسیر ریل قطار توصیه شده است برای عبور از گذرگاه های مجاز استفاده کنند تا حوادث این چنینی رخ ندهد، گفت: این حادثه دومین حادثه از این دست است که در سال جاری در این مسیر به وقوع پیوسته است.

وی تاکید کرد: در حادثه نخست نیز که دهم خرداد سال جاری به وقوع پیوست قطار باری مراغه - مهاباد با یک دستگاه خودرو وانت ۲ کابین برخورد کرد که خوشبختانه خسارت جانی نداشت.

 راه آهن میاندوآب - مهاباد به طول ۴۰ کیلومتر بخشی از راه آهن مراغه - ارومیه است که استان آذربایجان غربی را به شبکه راه آهن کشور متصل کرده است.

کدخبر: 749031 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟