له شدن مرد گنج یاب در سقوط سنگ بزرگ

فرمانده انتظامی فاروج از جان باختن جوانی که به دنبال کشف زیرخاکی در روستاهای اطراف این شهرستان بود، خبر داد.

سرهنگ علیرضا پوربه  اظهار کرد: مادر فردی مفقود شده با مراجعه به پلیس آگاهی اعلام کرد که پسر ۲۵ ساله‌اش به‌قصد پیداکرده زیرخاکی به همراه یکی از دوستانش از منزل خارج‌شده و تاکنون به منزل باز نگشته است.

این مقام انتظامی بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی با تحقیقات خود، دوست جوان مفقودی را به پلیس آگاهی دعوت و با توجه به اظهارات ضد و نقیض نامبرده، وی را تحت نظر قرار دادند که در نهایت با راهنمایی متهم به آخرین محل حضور شخص مفقود شده رسیدند.

سرهنگ پوربه، اظهار کرد: مأموران پس از حدود ۴۰ دقیقه کوهنوردی به محل مورد نظر رسیده و مشاهده کردند تعدادی چاه که توسط نامبردگان به نیت کشف زیرخاکی و عتیقه حفرشده در محل وجود دارد، درنهایت نیز با ورود مأموران به یکی از چاه‌ها، قسمت‌هایی از بدن جسد مشاهده شد.

وی بابیان اینکه بر روی جسد یک‌تخته‌سنگ نسبتاً بزرگ به وزن حدوداً نیم تن آوار شده بود، گفت: متهم با پیدا شدن جسد، لب به سخن گشود و اظهار کرد که به همراه متوفی به ‌قصد پیدا کردن زیرخاکی و کندوکاو به این کوه‌ها آمدند که وی به داخل چاه رفت و مشغول کندن شد؛ ناگهان نیز متوجه شد که تخته‌ سنگ بزرگی بر روی وی افتاده است.

این مقام انتظامی در پایان بابیان اینکه جوان ۲۵ ساله به علت خونریزی فوت می‌کند، افزود: در نهایت با همکاری عوامل شهرداری و هلال‌احمر و استفاده از دو مقنی باتجربه، جسد از زیر سنگ بیرون کشیده و تحویل پزشکی قانونی شد.

کدخبر: 728926 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟