رفع مشکلات اعتباری و تسهیلاتی کارخانه های لاستیک‌سازی و یخچال‌سازی خرم‌آباد

به گزارش رکنا از لرستان ؛ فرهاد زیویار در دیدار با علی خورسندیان، مدیرعامل بانک صنعت و معدن، با اشاره به اینکه کلنگ کارخانه لاستیک‌سازی خرم‌آباد در سال ۱۳۹۴ بر زمین زده شده و جز مصوبات سفر ریاست جمهوری به لرستان است بیان داشت: فاز اول این کارخانه با هدف تولید ۶۰۰ هزار حلقه در سال با مبلغ یکصد و ۷۸ میلیارد تومان از محل منابع بانک صنعت و معدن مصوب شده است.

وی گفت: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته نخستین قسط تسهیلات تا پایان سال جاری با توجه به ارائه مستندات مورد نیاز از سوی سرمایه‌گذار پرداخت خواهد شد.

زیویار به مرتفع شدن مشکلات اعتباری یخچال‌سازی خرم‌آباد اشاره کرد و افزود: با توجه به بازدید رئیس جمهور از این کارخانه و دستور ایشان برای راه‌اندازی این واحد براساس پیگیری‌های صورت گرفته و با هدف راه‌اندازی به منظور تولید ۵ محصول لوازم خانگی در این کارخانه مشکلات و مسائل مورد نیاز برای تامین تسهیلات در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

استاندار لرستان گفت: با توجه به ارائه مستندات از سوی سرمایه‌گذار مقرر شد که طرح مورد پذیرش اولیه قرار بگیرد و ضمن ارائه مستندات مورد نیاز دیگر، زمینه پرداخت تسهیلات برای این واحد نیز فراهم شد.

در این دیدار خورسندیان نسبت به حل مشکلات اعتباری و تسهیلات واحد‌های مورد اشاره دستورات لازم را در این خصوص صادر کرد.

معاون امور اقتصادی استاندار لرستان، مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری لرستان نیز در این جلسه حضور داشتند.زکی پور/ لرستان

 

 

کدخبر: 941722 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟