کسب رتبه پنجم لرستان در حوزه اطلاع‌رسانی فعالیت‌های عمرانی

به گزارش رکنا از لرستان؛ فرهاد زیویار عصر چهارشنبه در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان ضمن تبریک اقدام شجاعانه جبهه مقاومت و ضربه اساسی  این جبهه به رژیم صهیونیستی، بیان کرد: مردم مظلوم فلسطین بیش از ۷ دهه است که تحت ظلم و جنایات رژیم صهیونیستی قرار دارند و در این مدت دفاعی این‌چنین ابراز نکرده بودند.

وی گفت: اگرچه صهیونیست‌ها با وقاحت تمام و مظلوم‌نمایی کماکان فلسطینی‌ها را تحت حملات موشکیِ خسارت‌بارِ خود قرار دادند و این حملات ادامه دارد و ده‌ها نفر از مردم فلسطین به شهادت رسیدند؛ اما این اقدام شجاعانه مردم فلسطین جای تبریک دارد. 

استاندار لرستان با اشاره به اینکه چند رویداد بزرگ و مهم در استان در سال جاری برگزار خواهد شد، بیان کرد: کنگره ملی شهدا یکی از این رویدادهاست که در استان طی چند سال گذشته فعالیت‌های بسیاری در زمینه این رویداد صورت گرفته است و چند روز آینده به ثمر خواهد نشست که لازم است به‌منظور جریان‌سازی فضای رسانه‌ای استان یک بسته خاص اطلاع‌رسانی در نظر گرفته شود. 

 

زیویار با بیان اینکه کنگره شهدا باید پیام ایمان و امید را تبیین و معرفی کند، افزود: اگر می‌خواهیم خط شهادت مداومت داشته باشد درصدی از آن‌را می‌توان به ظرفیت نهضت مقاومت گره زد.

زیویار به رویداد بزرگ انتخابات در سال جاری اشاره کرد و عنوان کرد: برگزاری انتخابات آن‌قدر مهم است که مقام معظم رهبری در آغاز سال نو در مورد آن اظهار نظر داشتند و چهار اصل را برای اجرای انتخابات ایده‌آل مطرح کردند. 

مدیریت ارشد اجرایی استان بر تحقق هرچه بهتر دغدغه‌ها و راهبرد‌های رهبر معظم انقلاب درباره برگزاری یک انتخابات سالم و حداکثری با وجود رقابت نامزد‌ها و در فضای امن و آرام تاکید کرد.

وی گفت: در این رویداد مهم مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت مطرح است و باید در این راستا همه تلاش کنیم، چرا که دولت مسئول امنیت و سلامت انتخابات است و در مقوله مشارکت و رقابت اعضای کارگروه رسانه‌ای استان سهیم هستند. 

زیویار گفت: براساس گزارش‌های اعلام شده لرستان رتبه پنجم حوزه اطلاع‌رسانی در  فعالیت‌های عمرانی صورت گرفته در سطح ملی را دارد که بسته اطلاع‌رسانی آن در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت.

استاندار لرستان بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اندیشیدن تمهیدات لازم برای مقابله با جنگ رسانه‌ای که رژیم صهیونیستی در قالب مظلوم‌نمایی ارائه می‌دهد تاکید کرد و افزود: کارگروه تدوین بسته‌های اطلاع‌رسانی انتخابات پیش‌رو نیز تشکیل خواهد شد و بسته پیشنهادی خود را در جلسه آینده ارائه خواهند داد.

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 936202 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟