تخلیه آب از منازل‌ مسکونی‌ در شهرستان خانمیرزا و بروجن + عکس

به گزارش رکنا،مسعود مثنوی شامگاه دوشنبه ۶ اسفند ماه در گفتگو با خبرنگاران با توجه به فعالیت سامانه بارشی در استان اظهار کرد: طی تماس تلفنی فرمانداری شهرستان خانمیرزا، درخواستی مبنی بر آبگرفتگی منازل درروستای کرتگل دریافت شد و به سرعت امدادگران تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای سه راه گوشکی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه ۳ خانوار دچار آبگرفتگی در منازلشان شدند که توسط نجاتگران جمعیت به مکان امن منتقل و تخلیه آب از این منازل صورت گرفت.

مثنوی همچنین از  آبگرفتگی منازل در روستای مورچگان بخش خبرداد و افزود: طی تماس تلفنی بخشدار گندمان مبنی بر آبگرفتگی منازل در روستای مورچگان و هماهنگی با eoc  دو تیم عملیاتی پایگاه‌های امدادی نگین و گدارکبک شهرستان بروجن به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: در این حادثه منازل مسکونی ۳ خانوار دچار آبگرفتگی شد که نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن آن ها را به مکان امن منتقل کردند و تخلیه آب از منازلشان را انجام‌دادند.

مثنوی همچنین از مصدومیت یک نفر در شهرستان بروجن براثر ریزش آوار خبر داد و گفت: یک نفر مصدوم برجای مانده بر اثر بارندگی و ریزش ساختمان به بیمارستان بروجن انتقال داده شد.

ایسنا

 

کدخبر: 983155 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟