رگبار تابستانی همراه با رعد و برق در اکثر نقاط کشور / هواشناسی به مردم هشدار داد !

به گزارش رکنا، در آخرین وضعیت هواشناسی آمده است: امروز یکشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی در برخی نقاط استانهای اردبیل و گیلان و غرب مازندران همچنین ارتفاعات جنوبی کرمان ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان شمال و شرق هرمزگان ارتفاعات زاگرس مرکزی، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ میدهد.

دوشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی، غرب گیلان شرق و شمال ،هرمزگان ارتفاعات جنوب کرمان رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام برقرار میشود فقط در ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات جنوب کرمان و شمال هرمزگان در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر و رگبار پراکنده رعد و برق و وزش باد شدید موقت انتظار می رود.

همچنین امروز و فردا دوشنبه در حد فاصل بین زاگرس جنوبی و مرکزی بویژه استانهای فارس کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری و جنوب استان های یزد و اصفهان در ساعات بعد از ظهر انتظار رشد ابرهای همرفتی و رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید وجود دارد.

از امروز تا چهارشنبه در بیشتر مناطق کشور شاهد روند افزایش دما خواهیم بود در استان خوزستان ایلام و نوار مرزی استان کرمانشاه تا چهارشنبه ۳ تا ۴ درجه هوا گرمتر می شود.

در شرق شمال شرق و جنوب شرق و برخی نواحی مرکز کشور طی پنج روز آینده وزش باد شدید گاهی گردوخاک رخ می دهد و در نوار شرقی بویژه منطقه زابل وزش باد بسیار شدید و گردوخاک و کاهش کیفیت هوا رخ خواهد داد.

یکشنبه و دوشنبه شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

کدخبر: 925291 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟