واکنش آموزش و پرورش به عکس دانش آموزان اراک که با پتو در کلاس  نشستند/ به نظر تصویر ساختگی است!

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، امروز عکسی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه دانش آموزان مدرسه ای در استان مرکزی، با پتو، سر کلاس درس حاضر شده اند و گویا سیستم گرمایشی این مدرسه مشکل دارد.

تصویری از زمستان سخت در مدرسه ای در اراک

هوای اراک آنقدر سرد نیست

در این راستا، اسمعیل جیریائی، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی در گفت و گو با رکنا گفت: تا کنون گزارشی مبنی اینکه مدرسه ای سیستم گرمایشی اش مشکل داشته باشد نداشتیم. ضمن اینکه هوای اراک آنقدر سرد نیست که لازم باشد برای فرار از سرما علاوه بر اینکه لباس گرم پوشیده می شود از پتو هم در کلاس استفاده کرد. 

وی افزود: با توجه به آلودگی هوا در روزهای اخیر، از روز گذشته دانش آموزان در کل استان، با تاخیر در ساعت 9 در مدرسه حضور پیدا می کردند. دمای هوا در این ساعت تقریبا نزدیک صفر است و در این هوا حتی اگر فرض را بر این بگذارید که مدرسه سیستم گرمایشی نداشته باشد، باز هم نیازی دیده نمی شود که از پتو در محیط بسته استفاده شود.

به نظر تصویر ساختگی است و شیطنت است

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی  تاکید داشت :به نظر می رسد این تصویر ساختگی باشد چون کسی که پای تخته است هم پتو دارد؛ مطمئنا معلم چنین کاری را نمی کند؛ و قبل از اینکه یک مشکل تا این حد بخواهد حاد شود، معلم به مدیر مدرسه اطلاع می دهد و بعد از طرف آنها برای رفع مشکل به اداره کل آموزش و پرورش اطلاع رسانی می شود. به نظر می رسد این عکس، با شیطنت به مدرسه ای در استان مرکزی منتسب شده باشد.

کدخبر: 864134 ویرایش خبر
لینک کپی شد
زهرا علی هاشمی دبیر گروه: آزاده مختاری
آیا این خبر مفید بود؟