دولت رئیسی ناگزیر به حرکت روی ریل  واکسیناسیون دولت روحانی
حجم ویدیو: 65.81M | مدت زمان ویدیو: 00:08:59

به گزارش رکنا، سیمادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: متاسفانه همه کشور در شرایط فوق قرمز کرونا یی قرار دارند و این روزها شاهد بیماران بستری و حتی بیماران سرپایی کرونا هستیم.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون با سرعت در حال انجام است اضافه کرد: روزانه بین 250 تا 450 هزار دوز واکسن در حال تزریق است. درحال حاضر 55 سال به بالا درحال دریافت واکسن کرونا هستند اما در برخی از استان ها شاهد تزریق واکسن به 50 سال به بالاها هستیم. در جزیزه خارک،ابوموسی و هرمز نیز 18 سال به بالا واکسن کرونا را دریافت  کرده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت تشریح کرد:  مشاغل پرخطر ،معلم ها و اساتید برای بازگشایی مدارس و دانشگاه ها، مددجویان و پرسنل زندان، تاکسیران ها وخبرنگاران نیز طبق لیستی که وزارت خانه و یا سازمان مربوطه به وزارت بهداشت ارائه کرده اند از روز گذشته آغاز شده است.

لاری درباره نحوه جدیدی ثبت تام ها و دریافت واکسن کرونا گفت: طراحی سایت به شکلی صورت گرفته هر کدام از هم وطنان می توانند با وارد شدن به سیستم  و درج استان و شهر،کدملی و شماره تلفن فهرستی از  مراکز واکسیناسیون معرفی می شود. پس از انتخاب ،فرد متقاضی به نزدکترین مرکز مراجعه و واکسن را دریافت می کند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تغییر دولت  و وزارت خانه بهداشت هیچ نگرانی به وجود نمی آورد. تمام تمرکز روی بحث واکسیناسیون است .در خصوص واکسیناسیون  و روند آن ریل گذاری شده که  دولت ناگریز ادست در این مسیر حرکت کند.

 

کدخبر: 709282 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟