قیمت آپارتمان بالای ۱۰۰ متر در تهران چقدر است؟

قیمت آپارتمان / فصل اسباب کشی و جابه جایی خانه دوباره فرا رسیده است. قیمت آپارتمان در تهران چند است؟ قیمت آپارتمان های 100 متری به عنوان یکی از پر درخواست ترین ها در حال حاضر چقدر است؟ قیمت آپارتمان نسبت به سال گذشته چقدر تغییر کرده است؟ و با این قیمت آپارتمان ها حال کجا و چگونه میتوان خانه خرید یا اجاره کرد؟ در این گزارش به قیمت آپارتمان های صد متری در تهران پرداخته شده است.

به گزارش رکنا ، برای خرید آپارتمان بالای ۱۰۰ متر در تهران باید به راحتی از رقم میلیارد صحبت کنید! اگر وضع مالی شما طوریست که میلیارد برای شما رقم بزرگی است و نمی توانید تصوری درباره داشتن چنین مبلغی داشته باشید شانسی هم برای خرید آپارتمان بالای ۱۰۰ متر نخواهید داشت.

 اگر گزارش های رسمی درباره جمعیت کشور را به عنوان ملاک و معیار درنظر بگیریم، بیشتر خانواده های تهرانی چهار، پنج نفر جمعیت دارند. این تعداد آدم را نمی توان به سادگی در خانه ای زیر ۱۰۰ متر جا داد. می شود؟ فکر می کنید قیمت چنین خانه هایی الان در تهران چقدر است؟

بنا به اعلام روزنامه هفت صبح یک واحد ۱۱۰ متری و ۱۱ ساله در یوسف آباد متری۴۱ میلیون و ۵۰۱ هزار تومان معامله شده است. همین تازگی ها! واحدی ۱۱۲ متری با عمر ۱۴ سال هم در بلوار کشاورز غربی ۳۵ میلیون و ۳۷۷ هزار تومان در هر مترمربع بوده است. یکی دیگر از خانه هایی که در این مدت در منطقه شش معامله شد، واحدی ۲۴۴ متری و نوساز در فاطمی بود. این خانه با قیمت ۶۱ میلیون و ۲۹۲ هزار تومان در هر مترمربع به فروش رسید.

واحدی ۲۴۹ متری و نوساز در امیرآباد شمالی نیز متری ۵۵ میلیون تومان معامله شد. برای خرید یک خانه ۲۱۲ متری و نوساز در قزل قلعه ۶۹ میلیون و ۶۰۹ هزار تومان در هر مترمربع هزینه پرداخت شده است. واحدی ۱۱۲ متری و یک ساله در پارک لاله نیز با قیمت ۴۷ میلیون و ۳۲۱ هزار تومان در ازای هر مترمربع به فروش رفت.

هزینه مورد نیاز برای خرید واحدی ۱۳۱ متری و یک ساله در قائم مقام ۵۰ میلیون تومان برای هر مترمربع بود. برای خرید یک خانه ۱۰۸ متری و ۲۳ ساله در خیابان شیراز نیز باید ۳۷ میلیون و ۸۵۷ هزار تومان در ازای هر مترمربع هزینه پرداخت کرد.

یک واحد آپارتمان ۱۳۴ متری و هفت سال ساخت در خیابان شهید داود الاسامی متری ۵۰ میلیون و ۱۸۵ هزار تومان به فروش رسید. همچنین قیمت مسکن جهت معامله یک دستگاه آپارتمان ۱۳۷ متری و دو ساله در خیابان برادران شهید پایدارفرد ۵۹ میلیون و ۱۷۶ هزار تومان در ازای هر مترمربع بوده است.

همچنین واحدی ۱۳۲ متری و ۱۳ ساله در خیابان بوستان دهم متری ۵۳ میلیون و ۹۶۲ هزار تومان معامله شد. واحدی ۱۲۷ متری و ۱۰ ساله در خیابان شهید محمد طاهری متری ۵۳ میلیون و ۱۴۵ هزار تومان به فروش رفت. هزینه مورد نیاز برای خرید یک خانه۱۱۳ متری در خیابان پاسداران که ۱۲ سال از ساخت آن می گذرد، ۵۴ میلیون و ۳۹۲ هزار تومان برای هر مترمربع بود.

برای خرید واحدی ۲۰۰ متری و ۱۰ ساله در قلهک نیز ۶۲ میلیون و ۷۵ ۸ هزار تومان برای هر مترمربع پرداخت شد. از دیگر محله های تهران که آپارتمان های متراژ بالای زیادی در آن معامله می شود، می توان به دروس اشاره داشت. واحدی ۲۰۰ متری و نوساز در این محله متری ۱۰۰ میلیون تومان معامله شد.

برای خرید واحدی ۲۲۷ متری و یک ساله در امیرآباد نیز ۶۶میلیون و ۲۱ هزار تومان در ازای هر مترمربع هزینه پرداخت شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 704169 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟